• Mitt hjärta är hemma

Hur många känner igen mitt nick?

Hej!

Jag hänger här alldeles för mkt, det är jag övertygad om. Har heller inga planer på att byta nick för att bli mer anonym igen. Nu vill jag bara fråga hur många av er som känner igen mitt nick. För det finns ju många BTare här och jag undrar lixom var jag placerar mig. Är jag överaktiv?
    Jag känner ju igen vissas nick och inte endel andras. Antar att mitt är relativt lätt att lägga på minnet jämfört med "Brud-05" (eller var det brud2005 eller 05brud??? etc). Ja, så alla som känner sig familjär med mitt nick räcker upp en hand!

• Svar på tråden Hur många känner igen mitt nick?
  • JeckaH

Känner igen dig, och tror att du känner igen mig också! Är troligtvis lika beroende av BT :)

• Min-Ah

Mitt hjärta är hemma!
    Ja - Det är ju just så det skall kännas!
    Jätteglad för din/er skull att ni hittat "hem"!!
    Lycka till!

Isabeau (och många andra, här ovan i tråden)!
    Känner igen dig med!
    Blir ju så när man "hänger" här på BT så frekvent som jag gör, hihihi!

• Isabeau

Min-Ah: känner såklart igen dig också! Kommer ihåg era fina bilder!

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

känner så klart igen!
    Du har ju så bra nick:):):):)*himmlar avundsjukt*;)

• Mitt hjärta är hemma

Åh tack! Ja, jag känner igen många av era nicks oxå, men inte alla. Känner ofta igen den som är "experten" inom ett visst område. PW för korsetter, S för smycken, Bb för klänningar m.fl mfl mfl.
    Fantastisk site detta, så många hjälpsamma människor på ett och samma ställe.

• Min-Ah

Isabeau!

Ååh, tackar för berömmet!
    Hoppas allt är bra!

• Teds brud

Jag har sett dig lite överallt

• Mitt hjärta är hemma

Ja, gött att kunna göra sin stämma hörd fastän man varken syns eller hörs. Ibland glömmer jag att jag verkligen inte har något vettit att säga till förmånen för ATT man kan säga något. På forumet är alla lika ju. Man behöver inte skrika eller vara hipp för att vara med

• Lemice

Jag känner också igen ditt nick!:D

• Ybrud

jag tror att du är lika beroende som jag är

Svar på tråden Hur många känner igen mitt nick?