• Mitt hjärta är hemma

Hur många känner igen mitt nick?

Hej!

Jag hänger här alldeles för mkt, det är jag övertygad om. Har heller inga planer på att byta nick för att bli mer anonym igen. Nu vill jag bara fråga hur många av er som känner igen mitt nick. För det finns ju många BTare här och jag undrar lixom var jag placerar mig. Är jag överaktiv?
    Jag känner ju igen vissas nick och inte endel andras. Antar att mitt är relativt lätt att lägga på minnet jämfört med "Brud-05" (eller var det brud2005 eller 05brud??? etc). Ja, så alla som känner sig familjär med mitt nick räcker upp en hand!

• Svar på tråden Hur många känner igen mitt nick?
  • Too Be  gift nu

Känner också igen nicket - men som många andra så har jag lätt att känna igen namnen, men inte vilka trådar jag har sett dom :)

• okt2006

Känner också igen dig, men skulle nog inte kalla dig överaktiv för det...

• Henkes Sara

Jorå, jag har sett det både här och där

• bröllopsängeln

jag känner också igen det men inte pga vad du haft för åsikter eller skrivit i för trådar utan för att det var ett roligt nick:)

• Wire

Känner igen det.
    Är överaktiv själv, i perioder läser jag dock bara, men ibland skriver jag.
    Brukar tycka att du skriver bra saker.

• lolabe

japp, känner igen många men det är bara några få som jag har "koll på" vad gäller vem som skriver vad

• skärgårdstös

Visst, får för mig att du skrivit något om hur du får vardagen roligare/bättre/mysigare som jag fastnade för.

• Courage

Jo jag känner igen dig. Du brukar ha kloka, personlgia och eftertänksamma kommentarer :)

• Eppika

Jag känner också igen dig

Svar på tråden Hur många känner igen mitt nick?