• Mitt hjärta är hemma

Hur många känner igen mitt nick?

Hej!

Jag hänger här alldeles för mkt, det är jag övertygad om. Har heller inga planer på att byta nick för att bli mer anonym igen. Nu vill jag bara fråga hur många av er som känner igen mitt nick. För det finns ju många BTare här och jag undrar lixom var jag placerar mig. Är jag överaktiv?
    Jag känner ju igen vissas nick och inte endel andras. Antar att mitt är relativt lätt att lägga på minnet jämfört med "Brud-05" (eller var det brud2005 eller 05brud??? etc). Ja, så alla som känner sig familjär med mitt nick räcker upp en hand!

• Svar på tråden Hur många känner igen mitt nick?
  • Sister of the Night

pling-plong! :)

• Miafina

*hand upp*

Fast håller med, det är svårt att komma ihåg alla/vilka trådar man springer på folk i =)

• 8108

Jag med men jag hade ett annat nick tidigare och då var jag överaktiv men nu när det börjar bli lite mer allvar i våra giftasplaner så har jag valt att byta... vet att jag har många "inom det närmsta ledet" som kikar in här då och då

• Blivande brud 07

Jag har sett ditt nick lite varstans! =)

• Ellte

*räcker upp handen*

Jag känner igen många nick *garv* och saknar många "gamla" nick...men jag är ASdålig på att koppla ihop nick med bröllop/åsikter/trådar/bilder...

• Soleil

Har sett ditt namn! Men som Ellte är jag också dålig på att koppla ihop vem som sger vad med ett nick.

• Trollsländan

Jag känner också igen dig och har svagt minne av att du bruka ha trevliga åsikter, roliga inlägg och det skulle vara synd och tråkigt om du ändrade nick och försvann...

• fruRT

Här är en till! *hand upp*

Tilläggas kan ju också att jag känner igen nästan alla nicken på de som svarat också.... hihi.

Men, jag håller inte heller ordning på vem som sagt vad, utom i ett fåtal fall.

/FruRT

Svar på tråden Hur många känner igen mitt nick?