• Mitt hjärta är hemma

Hur många känner igen mitt nick?

Hej!

Jag hänger här alldeles för mkt, det är jag övertygad om. Har heller inga planer på att byta nick för att bli mer anonym igen. Nu vill jag bara fråga hur många av er som känner igen mitt nick. För det finns ju många BTare här och jag undrar lixom var jag placerar mig. Är jag överaktiv?
    Jag känner ju igen vissas nick och inte endel andras. Antar att mitt är relativt lätt att lägga på minnet jämfört med "Brud-05" (eller var det brud2005 eller 05brud??? etc). Ja, så alla som känner sig familjär med mitt nick räcker upp en hand!

• Svar på tråden Hur många känner igen mitt nick?
  • Eurolady

Känner igen både Mitt hjärta är hemma och E-tuna och fler därtill.

Jag är relativt ny här, men jisses vad denna sida är vanebildande! Finns ju hur mycket kul, intressant, spännande, informativt här som helst!

Har hittat favorittrådar helt klart. Alla som handlar om Rödbetor är hur roliga som helst. Och långa, så kvällarna går, vilket är skönt! (Sitter ensam, eftersom min blivande make bor i Sverige och jag i Frankrike, men det är bara så här tills september, nedräkningen har börjat!)

• Sockerpinglan

Hum, vi är väl en hel del som känner igen varandra vid det här laget!

Hänger här alldeles för mycket, men snart är det slut med det, då ska jag gå tillbaka till FL som jag ursprungligen kommer ifrån! För på tisdag är det dags!!!

• Mitt hjärta är hemma

Oj ja E-tuna, dig känner jag igen.

• Brusebäck 3 Juni

Känner oxå igen er båda

• Noomi

Mitt hjarta ar hemma - eftersom det verkar vara lattast att hitta dig har sa far du en fraga som inte har nagot som helst att gora med hurvida jag kanner igen dig eller inte (vilket jag gor ;) )
    I en gammal trad skrev du att du skickat ut massor detaljerade fragor for att kunna valja ut cateringsfirma. Skulle vara tacksam om jag kunde fa ta del av de fragorna eftersom jag har noll koll pa hur man ska salla bland alla.

• Time&Love

Jag känner också igen ditt nick :)

• E-tuna

Mitt hjärta är hemma:

Vilken tur att du hade gjort en GLAD gubbe...Jag känner igen dig också!

• vixen not a tramp

Mitt hjärta är hemma
    ...jag känner igen dig...

Svar på tråden Hur många känner igen mitt nick?