• skönheten

lumene

vad tycker ni om lumenes hudvårdsprodukter?tycker ni jag ska välja lumene eller loreal?

• Svar på tråden lumene
  • pickolina

Appropå sommarsmink... Jag tänkte samma tanke för ett tag sedan och införskaffade Laura Mercier´s Tinted Moisturizer... Hmm, ångrade mig! Jag hade inga pengar men tänkte att det var den värd ändå, den skulle ju vara såååå bra. Inte ett dugg. Blev jätte oljig och blank av den... :(

• Modestie

Aha, kan ju vara bra att veta att man kan ta bort smink med olja om allt annat man har hemma är slut, för olja finns alltid

Trist med Lauras Merciers tinted moistirizer Sådant är otroligt irriterande. Okej att en produkt är dyr, men då ska den passa också...därför jag alltid vill ha prover innan så får man en hint iaf

• pickolina

Ja det var ju så urbota korkat av mig att köpa den utan att be om prov först... Sååå typiskt mig. Jag får en sådan kick av att shoppa så jag kan köpa vad som helst om jag får bra service, jag blir alldeles exalterad... *skratt* Jag tom slutade att gå in i affärer ett tag pga mitt shoppande.

Försöker lära mig och har blivit MYCKET bättre men gör fortf dumma misstag då och då... Grrr....

Bli inte lurad av att det bara ser ut som att man geggar runt sminket med oljan... ;) Det försvinner när man torkar av sig! :D

• pickolina

Precis efter jag köpt den, LM TM alltså...så kom de ut med en oljefri... Den kan ju vara värd att be om prov på!...

• Briderella

köper åxå allt och lite till.....;)
    använde lancomes ansiktskrämer förr men fick tillslut utslag, damen i affären rekommenderade biotherm som är allergitestat, och det har fungerat kanooooon på mig, jag köpte en ansiktskräm med 3 gånger fukt i, ser ut som rena rama oljan i ansiktet men den använder jag bara på kvällarna innan jag ska sova, har samma men med mindre fukt på dagarna, den är faktiskt jättebra. men jag använder iof ingetannat som underlagskräm, brunkräm puder osv osv.....är skitslarvig med att tvätta bort sminket men har haft tur med att inte få finnar och pormaskar. jag kan även rekommendera magnecylansiktsmasken från tidigare tråd...

• Modestie

Okej alla gratistips är välkomna, här är också en shoppinggalning

• pickolina

Jag fick oxå utslag av Lancome och av en massa andra märken... Jag testade Biotherm´s sensitive serie och jag tyckte om den till en början men sedan blev huden fetare och fetare, porerna större och större och jag fick oren hy, vilket jag aldrig haft problem med... Porerna var som stora kratrar till slut... Så då började sökandet efter produkter igen. :(

• pickolina

Men jag har aldrig haft så dålig hy som jag fick av Biotherm. :(

Jag älskar deras foundation dock...och även andra produkter...

• Kall stjärna

Har bara provat Lumenes Blue nånting sensitive dag och nattcreme. Båda funkar kanon på mig och jag är minst sagt känslig. Däremot gillade jag inte deras ansiktstvätt, har prövat två av dom men det funkade inte.

• minchen

pickolina: har du någon teori om varför du reagerade så på biotherm?

Svar på tråden lumene