060708
Är det fler som skall gifta sig 060708?
Vi gifter oss i Gävle kl 18.oo.
Vore kul att se om det fins andra som gifter sig samtidigt som oss... Och se hur långt n kommit i era planer...
Är det fler som skall gifta sig 060708?
Vi gifter oss i Gävle kl 18.oo.
Vore kul att se om det fins andra som gifter sig samtidigt som oss... Och se hur långt n kommit i era planer...
Nej usch vad de ändrar sig. först regn i Göteborg, sedan strålande sol och nu regn igen. *suckar* Fast idag har det enligt SMHI legat mörka moln över göteborg, och jag har i alla fall haft strålande sol...
JAja gifta blir vi ju i alla fall, men det hade ju underlättat en del om solen sken.
vi gifter oss i finland..kollade aftonbladets prognos..det lovar +27c!hoppas det håller! vill gärna ha varm o soligt!!! (så som alla :) )
Nä fy vad trist. Jag hade blivit så arg!
Ja nu vet jag ju inte var du bor, men här i Göteborg var det inga problem att ordna tårtan bara 1 vecka innan så det ska nog lösa sig för dig också. Lycka till!
Shit bara 2 dagar kvar nu! Idag ska jag:
* Hämta min klänning
* Stryka dotterns klänning
* Skriva ut vigselprogrammen om prästen mailar och har godkänt dem.
* Göra klart festprogrammet om restaurangen mailar och meddelar om bordsplaceringen går bra.
* Göra en karta och vägbeskrivning åt de gäster som kör från kyrka till festlokal.
* Lämna vigselprogram, såpbubblor och kartor till Toastmaster.
Det känns som att bitarna börjar falla på plats så smått. :)
Kollade precis SMHI också och de har ändrat vädret för GBG igen. Nu är det drygt 20 grader, molningt men inget regn som gäller för lördag. Tjoho! =D
Nej, nu ska jag sluta titta på väderleksrapporterna. Smhi har ändrat prognosen för Norrtälje tre gånger på ett dygn. Jag hoppas bara att de till slut bestämmer sig för strålande sol. Eller allt utom nederbörd blir bra.
Ja nu är det inte mkt kvar...å "shit" va nervös jag börjar bli...hoppas det ordnar sig me tårtan....jag ringde idag å det var absolut inga problem...så du ska se att det löser sig....i morrn kommer blivande svärmor hit från Göteborg...
Så lycka till nu alla! Nästa gång jag skriver här...är man gift
åhhh idag kommer min mamma.. vi har dukat nästan helt klart i lokalen. Var en sväng på krogen så idag är jag riktigt trött
Idag ska vi göra resten i lokalen sen ska vi handla alkoholen till brudskålen. Efter det tänker jag nog åka hem och nana kudden. Känner det blev lite väl sent igår. Vill vara utvilad tills på fredag då min prins fyller år.
Idag ska vi hämta fracken och vigselringen. Jag ska göra mitt livs första manikyr i eftermiddag. Gulp vad nära det är nu, nu kan jag inte ändra/fixa mer saker....
Någon mer 060708-brud som vaknar ovanligt tidigt på morgnarna nu trots semester? ;)
En till som vaknade lite tidigare, åtminsotne idag. Min allra första semesterdag för sommaren. Och jag blev väckt av att katten jagade flugor och välte ner två blomkrukor kl 3:00.
Känns som om vi sitter i lugnet före stormen. Mamma kom i tisdags kväll, min bror skulle kommit från USA imorse, men han är förhoppningsvis på inflygning mot Arlanda nu. Imorgon kommer det fyra släktingar till och alla ska sova hos oss. Blir en liten "rehersal dinner" fast utan rehersal, för 12 personer imorgon kväll. Bra sätt att lugna nerverna, hoppas jag.