060708
Är det fler som skall gifta sig 060708?
Vi gifter oss i Gävle kl 18.oo.
Vore kul att se om det fins andra som gifter sig samtidigt som oss... Och se hur långt n kommit i era planer...
Är det fler som skall gifta sig 060708?
Vi gifter oss i Gävle kl 18.oo.
Vore kul att se om det fins andra som gifter sig samtidigt som oss... Och se hur långt n kommit i era planer...
hello på er...idag träffade vi prästen igen...suck...nu böröjar den riktiga nervositeten...ska lämna in ringarna på puts i morrn....kolla nagelfixare...ringa cateringen å kolla om de har linnedukar oxå att hyra ut....för det kunde inte min vännina fixa...sen är allt klart..förutom att jag fyller år på onsdag oxå...å att blivande fyller sammma dag som vi gifter oss...måste hitta present till honom oxå--Lycka till med allt ni har kvar tjejer
verkar som om det blir regn till helgen. :(
jo, det känna läskigt nära inpå nu..
*måste sy klart tygpåsar som vardera gäst ska få med lite grejer i.
*köpa lite grejer till smekmånaden på måndag.
*göra vigselprogram
*göra näsduksförpackningar till gästerna
*helst slappna av och gå ner några kilo ;)
Vadå regn??? NÄr såg du den infon??? sist jag kollade skulle det bli kanonväder ju...men egentligen spelar det ingen roll....vi blir gifta iaf...hoppas jag..*L*
Titta på smhi.se. Vi ska tydligen ha 23 grader och lite molnigt i Skövde på lördag vilket är perfekt för oss då vi har valt alldeles för varma kläder. :)
Någon fler som har lite problem att sova? Jag har skrivit ett detaljerat schema för alla dagar fram till och inklusive bröllopsdagen för att inte missa något. Det var lite avstressande iallafall. Men oj vad nära det är nu :S
Jag tittade precis på vädret på smhi. Vi ska få regn på lördag. Jag hoppas innerligt att de hinner ändra prognosen fram tills dess. Jag fick en stor klump i magen nu.
Sk-t! Det ska regna i Sthlm på lördag. En enda dag under hela veckan. Hoppas, hoppas de hinner revidera prognosen. Vill inte ha regn på söndag heller, för då ska vi ha picnic med gästerna.
Aha, redan ändrat prognosen för lördag. Från regn till halvmulet. Bra, bra.
Jag vet att det säkert blir fler ändringar, men jag kommer att kolla väderprognosen för lördag ungefär var tredje timme den här veckan.
060708 gifter vi oss i Huskvarna kyrka.
Allt är istort sett klart så man kan börja njuta.
LYCKA TILL
Nu har de ändrat porgnosen igen. Från regn till strålande sol och 28 grader.