060708
Är det fler som skall gifta sig 060708?
Vi gifter oss i Gävle kl 18.oo.
Vore kul att se om det fins andra som gifter sig samtidigt som oss... Och se hur långt n kommit i era planer...
Är det fler som skall gifta sig 060708?
Vi gifter oss i Gävle kl 18.oo.
Vore kul att se om det fins andra som gifter sig samtidigt som oss... Och se hur långt n kommit i era planer...
chatten lät ju bra.. men jag antar att du kanske inte är kvar än? =/
I dag har vi fgjort kla rvår bordsplacering! Phu va skönt... Det var en hel del tänkande för att alla skulle få det kul!
Nu är det under två veckor kvar!!! Pirrigt!!
Hello på er...såg eran tråd idag när jag satt här...tolv dagar kvar nu!!! Känns som jag har det mesta under kontroll...bara ett bekymmer kvar...fick höra att det kommer personer som vi inte bjudit´, vi vill inte ha dem med på våran dag Hur tänker människor egentligen??
Det är tillräckligt nervöst ändå...
Grattis till körkortet...Tinabit !!!
Här är en till som gifter sig den 8 juli. Jag börjar bli nervös nu och jag måste försöka samla ihop mig så att jag får gjort det sista. Tack och lov att jag är ledig annars vet jag inte hur jag skulle ha hunnit med allt.
Vad jag har kvar att göra:
- Prata med prästen, han ringer mig imorgon.
- Testfota i kyrkan. Hoppas bara att vi får tillgång till kyrkan någon dag innan, samt någon timme innan vigseln.
-Gå in skorna
-Pusta på bordsplaceringen
-Skriva placeringskorten
-Göra klart festprogrammet
-Lämna in klänningen som är för lång
-Hämta ringarna
-Ev gå och sola i solarium. Jag vet att det är sol ute men jag får så lätt linjer och jag måste få bort min hemska acne på ryggen.
-Tvätta sjalen som jag ev ska ha på kvällen då slöjan åker av.
-Packa en liten nödväska
-Dansa soldansen, jag vill ha vacker väder.
Vad har ni andra kvar att göra?
Oj 12 dagar kvar? Ni måste skämta!?
Jag ska boka blommor och tårta.
Köpa underkläder
Boka transporter för både oss och gäster.
Pacering
Vigselprogram
Träffa kantorn
Festprogramm
Välja musik till kvällen.
bordsdekoration
och säkert 1000 saker till :o
Lindblom:
Boka tårta? Hoppas du inte bor i Stockholm i så fall... Annars tror jag att vi ligger ungefär lika i planeringen.
Här är en till 060708-brud. Just nu tycker jag att allt är så stressigt så att jag mest har ont i magen. Det var lugnande att se att alla inte är färdiga än. :)
Jag har kvar att göra:
-Träffa prästen (möte inbokat på onsdag).
- Träffa kantorn (möte inbokat på torsdag). Vi har ingen aning om vilken musik vi ska ha som ingång/utgång, inte heller vilka psalmer vi ska ha. :P
- Hämta våra förlovningsringar (inlämnade på putsning).
- Skissa färdigt hur tårtan ska se ut. Vi har lite speciellt utseende på vår.
- Göra färdigt gästbeskrivningarna (varför skulle jag ge mig på att rimma fyra rader om varje gäst).
- Göra färdigt festprogrammen (har knappt börjat).
- Göra vigselprogram.
- Beställa manikyr.
- Träffa fotografen.
- Försöka ändra tid för sminkningen, min frissa vill att jag sminkar mig före det att jag sätter upp håret.
- Åka ut till festlokalen och se hur den ser ut invändigt.
hihi nej jag bor inte i Stockholm och jag ska ha bakelser istället för tårta så det behöver inte bokas förrens 2 dagar innan :)
Alla ser ut att ha lika mkt kvar..& ja ghåller med..man har ont i magen av allt som ska göras...vi träffade prästen idag...ett tips: välj ut psalmer innan ni träffar prästen, vi såg nog ut som två frågetecken när han frågade vilka pslaemr vi ville ha..hehe...min bästa vännina fixar bordplacering, festprogramm och all borddekoration inklisive den i kyrkan. Känns rätt bra faktiskt! men ändå har man svårt att sova....