15 juli tjejer hur går det?
Ligger ni bra till i tiden. Kul att höra från er..
Tänkte vi kunde samla ihop oss och se om vi glömt något :)
Nu är det ju "bara" 3 månader kvar i morgon!! :)
Ligger ni bra till i tiden. Kul att höra från er..
Tänkte vi kunde samla ihop oss och se om vi glömt något :)
Nu är det ju "bara" 3 månader kvar i morgon!! :)
15juli06 ;
Supper snygg klänning....
Jag vill också ha på mig min snart.....
Nu har blivande sin svensexa.... Hoppas att dom inte gör något dumt
www.sharoi.com/showimage.asp
Om det funkar så är det min klänning jag skickat efter från Kina för 1900 är såååå nöjd och visst är det så med klänningarna att de är så otroligt mycket vackrare när man väl får de på sig. Läääängtar efter att få ha den på mig :)
Och ni andra har otroligt fina klänningar, skulle vara kul att se er i dem sen.. :)
Snygg klänning linma!!
Nu är det sju dagar kvar:)
ursäkta men hur skulle ni reagera om er bm gick ut och söp skallen av sig en vecka innan bröllopet?? vi har tre barn och massa kvar att göra plus att vi driver ett företag så vi kan ej ta ledigt föränns på torsdag nästa vecka.. vad gör han?? han går ut med vårt band och nu sover han.. imorgon skall vi jobba men nu har jag fått ringa in extras personal på morgonen då jag kan ej lämna våra små barn med en halvt döende man...
tjena tjejer.. efter min sambos ute kväll och en stormig dag så är vi back on track igen. festprogramet är nästan färdig. pysslade med det igår.. en fråga.. måste man ha vigsel program??
Nej det behöver man inte, har varit på massor av bröllop där man inte haft det.:)
Hade Möhippa igår..... Började 11.00 på morgonen och slutade 4.00 ..... DET VAR SÅ ROLIGT
Vilka underbara vänner man har=)
Igår blev jag hippad och i förrgår blev m2b kidnappad. Han fick åka badring bakom en vattenskoter och trillade i sjön
Jag fick gå ut med vännerna på kina o käka och sen for vi till en kompis på förfest och sen hamnade vi på krogen. Fick en lapp på ryggen där det stod "ge mig en sista kram innan jag blir fru nilsson" fru nilsson skrivet stort. Det är lika avskräckande som att det skulle stå "rör mig och du åker på stryk". Men det var tur det
Svärmor och svärfar var med och vi hade jättekul! Svärmor fick jaga bort desperata killar. Det är bra att ha med henne ibland
Men jag var jättenervös hela kvällen för dom höll på att skrämma upp mig hela tiden.
Sen 7 imorse somnade jag tillslut och 10 ringde jag och bad gubben hämta mig och min morbror från en kompis.
Lyckad kväll blev det.