• Linma

15 juli tjejer hur går det?

Ligger ni bra till i tiden. Kul att höra från er..

Tänkte vi kunde samla ihop oss och se om vi glömt något :)

Nu är det ju "bara" 3 månader kvar i morgon!! :)

• Svar på tråden 15 juli tjejer hur går det?
  • Oddansfru

Hej!
    Jag gifter mig också den 15 juli
    I Göteborg, Masthuggskyrkan!

• Sara 27

Linma , var lämnade du din klänning för strykning? Var det i Göteborg...

• Puh76

Igår hade vi vigselsamtal med prästen och vi övade att gå in och att säga löftena.

Fick tårar i ögonen!! Det kommer att bli så fint!

Köpte även slips till brudgum och bestman. Så nu är det bara i princip min ring kvar!

• Linma

Fick också lite tår i ögonvrån när vi tränade..så tänk hur det kommer att bli om 11 dagar huuu.. :) Jag bor i Helsingborg så har lämnat min klänning där. Säkert lättare i GBG :) Håller på för fullt att trixa med vårt festprogram för att det ska bli klart någongång! Tar evighets tid att få det så där perfekt man vill ha det :) För allt ska ju bara vara perfekt den där dagen eller hur?? ;)

• 15juli06

Linma: Var har du lämnat in din klänning, jag måste oxå lämna min!! Just nu är den hos sömmerskan, ska hämta den imorgon.

• Linma

15 juli---> Lämnade den till tvätt 2000 i berga, men de hade semsterstängt och fick lämna den till bjuv så jag får den klar struken på fredag. Nästa vecka har de semester stängt, men kolla annars med tvätt service. men de var extremt mycket dyrare. Hoppas du hittar något! :)

• 15juli06

Linma: Tack för tipset, ska ut och "jaga" imorgon. Köpa papper, göra prov uppsättning, fixa fest&vigselprogram mm mm så det blir en lååång dag på stan:)

• Linma

själv ska jag på electa i morgon och lyxa lite.. :)

• Puh76

Igår blev jag hippad!!

De hämtade mig vid 17 och drog med mig in till stan.
    Där fick jag trampa trampebåt fram och tillbaka själv.
    Sen fick jag gå in på MacDonalds och beställa happy meal med leksak och hakklapp.
    Sen satt vi i parken och hade picknick!!!

Ska hämta ringen på fredag!!!!!

• 15juli06

Linma: Fy vilken lyx!! Gotta dig så mycket du bara kan!:)

Puh76: Grattis till hippan!!

Svar på tråden 15 juli tjejer hur går det?