15 juli tjejer hur går det?
Ligger ni bra till i tiden. Kul att höra från er..
Tänkte vi kunde samla ihop oss och se om vi glömt något :)
Nu är det ju "bara" 3 månader kvar i morgon!! :)
Ligger ni bra till i tiden. Kul att höra från er..
Tänkte vi kunde samla ihop oss och se om vi glömt något :)
Nu är det ju "bara" 3 månader kvar i morgon!! :)
Jaaaaa det var hur underbart som helst, helkropsmassage i 50 minuter och innan det ansiktsmassage och bubbelbad. Kan det bli bättre! Någon som antar sig själv att bli hippad på lördag eller är alla klar hippade? Är så glad för våra festprogram och vigselprogram blev klara i kväll. Nu är det bara till att luta sig tillbaka och njuta de få dagar som är kvar sen lär det väl bli lite stressigt de sista dagarna med dukning, servettvikning, blommor som ska hämtas, chips och godis som ska köpas, dubbelkolla med fotograf, tårtmakare, blomsterbud, fixa björkar till kyrkan, hämta nyckel till boendet på bröllopsnatten och kolla upp så att allt är klart inför bröllopsresa, så visst är det saker kvar att göra men känns ändå som om det mesta är under hyfsad kontroll.. :)
Trevlig helg på er alla !!
Jag har inte blivit hippad än.Jätte tråkigt tycker jag... Tänk om jag inte blir det, då blir jag djupt besviken....
Oj, vad mycket ni gör själva. Vi ska ha festen på ett ställe där de gör allt, vi säger hu vi vill ha det så gör dom det.... skönt tycker jag... Men dyrt
Jo skönt..men jag gillar att göra saker själv.. tycker det är mer personligt och gillar det så.. :)
Du ska se att du säkert kommar att bli hippad i helgen.. :) Jag trodde aldrig att alla mina vänner skulle samla ihop sig pga att de bor så utspritt i Sverige, men jo då och möhippa blev det!
Ska hålla tummarna för dig :)
Jag blev hippad i tisdags!
Linma, läste att ni göra allt själva. Det ska vi oxå, med hjälp från våra familjer förstås. Vi kommer att laga all mat dagen innan, men börjar bli lite stressade över att vi inte får tillgång t lokalen förrän på bröllopsdagen o då ska allt fixas m dukning o sånt. Hur ska man hinna?! Har ni oxå det bekymret, eller? Och jag som inte ens ska vara där, utan jag sitter o blir sminkad o fixad, känns lite dumt. Undra hur lång tid det tar att duka o så.
Hej hej...nu närmar det sig. Är lite stressad över fest och vigselprogram...ska ju trycka i morgon...Har gjort klart bordsplacerings stenarna. Ska provsminkas på lördag. Hmmmmm..
Sedan är det troligtvis lugnt till de två dagarna innan, då ska det fixas med mat och dukning. Hur går det för er? Kram!
Jag har fått min ring idag ssåå vacker, bara lääängtar efter att få bära den!!
Linma: Vad bra att du hade det gott på electa. Kanske ska ta lite massage i nästa vecka. lämnade min klänning på tvättservice, det tog 360 för strykningen...
Ni kan tjuvkika här om ni vill
bruttanmaria.spaces.msn.com/
:):):) Är så glad!
15juli06: Jättefin ring. Jag ska hämta min i morgon!!
Idag är jag sååååå arg... Min blivande mans föräldrar hör inte av sig och frågar hur det går om vi behöver hjälp mm. Är så tröt på dom. Hans mamma är bra men hans pappa och han nya fru (de har varit gifta i 13 år) gör aldrig det. Hon Tycker att vårt bröllop är för stort och för mycket... Blir både ledsen och arg