15 juli tjejer hur går det?
Ligger ni bra till i tiden. Kul att höra från er..
Tänkte vi kunde samla ihop oss och se om vi glömt något :)
Nu är det ju "bara" 3 månader kvar i morgon!! :)
Ligger ni bra till i tiden. Kul att höra från er..
Tänkte vi kunde samla ihop oss och se om vi glömt något :)
Nu är det ju "bara" 3 månader kvar i morgon!! :)
Nu är det bara 16 dagar kvar! Hoppas vi ska hinna alla förberedelser men som min m2b säger: bara vi är där och säger ja så blir det perfekt :)
Igår köpte jag underkläderna, beställde de sista blommorna till borden och hämtade klänningen.
Nu har vi kvar: Slips, min ring som ska hämtas (om den blir färdig nångång)!!, det sista som ska bestämmas med mat, dryck o bord, vigsel o festprogram, vigselsamtal och repetition!!
Hihi, Lina&Gustav- misströsta inte!! Det finns gott om tid ännu... Eller så kan du tänka såhär:
Måste man ha present till tärna/marsalk? Nej.
Måste program mm vara klart 2 månader innan bröllopet?
Nä.
Måste man skaffa rispåsar? Varfördå?
Förmodligen inte.
Gästbok???
vavava?
Pynta lokalen kan säkert nån annan person göra åt dig/er som inte har tusen andra saker att tänka på...
Voila!
Ok, med glimten i ögat...
*kram*
Jag skall också gifta mig 15 juli .. i karlstad kl 15:00.. vinkar bara lite till gänget
Shit pomfritt! Om två veckor är man fru!!!*hihi*
Okej vad har ni kvar då tjejer???
Jag har ganska mycket
Ja jag med!:D:D
*känner stressen krypa längs ryggen*
Bordsplacering
Fest&vigselprogram+köpa pappret
Få Klänningen struken på kem
Fylla rispåsar
Kommer inte på mer nu, men igårkväll var det mycket mer.......
Om 2 veckor hoppas jag att vi börjar ta oss upp efter vår mysiga bröllopsnatt!! AHHHHH...det är nu mindre än 2 veckor kvar!!! :)
Hjälp vad tiden rinner iväg!! Hur mkt som helst kvar känns det som! Lycka till alla ni andra som gifter er 15 juli!!!
Oj, vad många det är som ska gifta sig den 15/7... Det är ju bara 13 dagar kvar.... Jag längtar