15 juli tjejer hur går det?
Ligger ni bra till i tiden. Kul att höra från er..
Tänkte vi kunde samla ihop oss och se om vi glömt något :)
Nu är det ju "bara" 3 månader kvar i morgon!! :)
Ligger ni bra till i tiden. Kul att höra från er..
Tänkte vi kunde samla ihop oss och se om vi glömt något :)
Nu är det ju "bara" 3 månader kvar i morgon!! :)
15juli06: Förstår det!!
Trevlig midsommar tjejer!!!
Bara 3 v kvar nu!!
Jag får ont i magen när jag tänker på hur mycket som är kvar att göra. Är det någon mer än jag som inte kan sova om nätterna pga av all bröllopsångest?
Lina & Gustav:Nja jag sover rätt bra men är mer nervös på dagarna..
Vad är det ni har kvar att göra?
Jag har haft världens ångest för typ 2 veckor sedan... var tvungen att bara göra något annan några dagar och inte tänka så mycket på bröllopet eller överhuvudtaget att jag ska gifta mig....nu har det lagt sig och jag börjar känna mig riktigt riktigt glad och bara läääängtar.. Hoppas det går över.
Vi har kvar att dubbelkolla med fotografen och bestämma ett ställe vi ska ta fotograferas på, beställa blommor till dukningen, och kolla med prästen så att vigselprogrammet är ok. Den här helgen har gått åt till att göra klart alla beskrivningar i festprogrammet...det har verkligen tagit tid..men nu är det klart för tryckning!!! :)
Hur går det för alla er andra..??
Puh, jorå lite bröllopsångest har nog smugit sig på... Varit på IKEA idag och köpt 90 champagneglas... men vi klarade den pärsen också, =) Har märkt att jg har varit ovanligt stingslig och trött på sistone, kan det ha med bröllopet att göra tro??
Trots att vi har det mesta under kontroll (???) kan jag inte slappna av utan går och tänker på allt som vi "kan ha glömt" osv... Nån som känner igen?
Kom på en sak, hur gör ni med tårtan? Kommer den före dansandet eller kommer ni att köra igång dansen efter middagen och sedan bryta för tårta?? Detta har varit en liten het potatis de senaste dagarna... Hm, är det nu man börjar anta den verkliga bridezilla-rollen och hänger upp sig på detaljer eller...?hjälp!
Oj lite långt och svamligt på en söndagkväll...sorry tjejer!
Vi kommer att köra igång bandet efter maten och låta dem spela till typ 22.30 sen blir det tårta och sen rockar de på tills vi inte orkar mer.. :)
Ny här och hittade er som också ska gifta er 15:e. Mig drabbade den stora skälvan för några dagar sedan. Vi har ännu inte klänningarna färdigsydda och min blivande fru är ute och letar skor idag. Jag funderar över dukningen och min mamma är hispig över ostbrickan (hennes enda riktiga ansvar...). Undrar just om jag kommer att fortsätta jagas av känslan att det är något som vi har glömt att tänka på. Vigseln sker på Oaxen och vi kommer att åka upp från Småland till Södertälje måndagen 10:e det borde väl räcka hoppas jag
Linma- ok, ni gör så ni... är det så man "brukar" göra tro? Men åter igen, man behöver iofs inte göra som man "brukar" heller... Det är bara det att jag tänker att det stannar av dansandet att bryta för tårta plus att jag har förstått att gammelfolket kommer att tröttnar ur ganska snart när middagen är avklarad eftersom vi inte kommer till bords förräns runt 19... Jaja. Får väl se hur vi gör...
Några synpunkter från er andra?? =)
Har ingen gästbok
Har ännu inte bestämt mig för hur jag vill dekorera festlokalen
Har ingen present till tärnot, best man & värdinnor
Har inga skor
Har inga rispåsar
Har inga placeringkort
Har inte ens börjat med festprogam och vigselprogram.