Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)
Här är vår nya tråd.......... Välkomna alla. Gamla som nya!
Här är vår nya tråd.......... Välkomna alla. Gamla som nya!
Poppis, vilken är det då??????? Länka eller säg modell, vill ju se!
Jaså, jag glömde säga vilken det var? Det var ju dumt...
Här kommer en länk:
www.smartstep.se/shopimages/142855/f.jpg
Vad tycker ni?
Anna-Karin, har tyvärr ingen bild på min ring. Hämtar den inte förrän den 7/6.
Popinella: Gillar ju skenan på ringen, men är inte så förtjust i strösseleffekten av stenarna.
Nästa vecka kan jag tisdag och fredag eftermiddag. veckan därpå tis, ons eller tors.
Annelie, då väntar vi ivrigt tills den 7:e! Kan du ta en bild på den? Vore skoj att se! :)
Poppis, jag gillar ringen skarpt! Tycker den är både modern och klassisk på samma gång. Hur såg den ut du hade tänkt dig från början?
Ni andra, när kan ni veckan efter den ?(alltså vecka 22 då eller?)
Jag kan den 29 och 30 maj, annars kanske 6:e maj vore en idé?
Oh oh oh! Nu är det jag som är alldeles till mig i brallan! Hämtade ÄNTLIGEN våra inlagor till inbjudan, så i kväll ska här pysslas!!!! Skoj skoj skoj
29/5 ska vi på valskurs
30/5 kan jag!
31/5 kan jag åxå!
6/6 ska jag tävla m hundarna om du nu menade juni (6 maj har ju varit) ;)
Petronella: va fin ring! påminner lite om den jag tittade på först.
Oj...ja den 6 juni menade jag ju :)
Vet ni för övrigt några sidor på nätet där man kan beställa scapbooking material? Behöver små fina hjärtan (klistermärken), inte sådana där guld och silver man kan köpa i "vanliga" affärer...
Snart ska jag i väg och titta på Hugge när han springer Förskoleloppet
Vi hörs senare,
Kram,
God morgon!
Här kommer en länk a-k. Lite längre ner på sidan finns måååånga länkar till väldigt roliga hemsidor där man kan beställa material!
www.familjeliv.se/Forum-5-179/m7944121-1.html
Den 29, 30, 31 samt 6:e jobbar jag kväll så då blir det svårt för min del... så typiskt. Några datum som jag kan är:
26/5 - eftermiddag
5/6 - hela dagen
7/6 - eftermiddag
8/6 - hela dagen
När var det dags för Zilla att gifta sig? Var inte hon först ut? *minns inte riktigt datumet, oops!*
Har ingen bild på den första jag beställde av min kusin. Vi har ju liksom ritat ner det och förklarat för honom. Dock är det ju inga problem om jag ändrar mig eftersom han inte gör dom förrän i augusti. Blir ju dock en aning (!) dyrare att ha en med desto fler stenar i...
5 juni kan nog jag också, har inte riktigt koll ännu på arbete och dagis-tider, men jag bör nog kunna fixa barnvakt annars kanske.
Poppis, tack för länken - ska genast kolla!
5/6 kan jag nog åxå.
Nu ska vi snart åka till Stockholm. Ska bli skoj! Ses här igen på söndag.
Ska hälsa från fotografen till dig Anna! Hon pratade om att hon hade en fotografering här i Halmstad i okt, Anna o Tomas sa jag! Ja sa hon o frågade om Halmstad var SÅ litet :)
Inne en snabb sväng, innan det är dax att bege sig ut i regenet för att köpa gardinstänger (en flytt är f-n så dyr, inget av det man har passar ju längre).
Jag kan:
30/5
31/5
1/6
2/6
5/6 kan jag inte jobbar kväll) och 6/6 firar vi förlovningsdag.