Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)
Här är vår nya tråd.......... Välkomna alla. Gamla som nya!
Här är vår nya tråd.......... Välkomna alla. Gamla som nya!
Anna-Karin: Grattis till skoköpet. :)
Petronella: Tror att Norre Park blir jätte-bra. Vi var inne på det hotellet från början, men hela hotellet var uppbokat redan i januari. :( Är ju sprintermästaren den helgen vi gifter oss.
Robie: Hur hade du det i Sthlm?
Själv är jag något sliten idag. Kan ni tänka er hur ansträngande det är att bli hippad _TVÅ_ gånger på en vecka. I lördags tog ju mina kompisar mig och igår blev jag iväglurad av jobbarkompisarna. Fattar inte hur alla kunnat knipa käft. ;)
Först spelade vi lite kubb i regnet, sedan var vi på Harrys och käkade och var med i ett quiz, tyvärr vann vi inte. Blev i alla fall en rätt blöt tillställning. Och jag är nog den enda som kommit frivilligt utklädd på min egen möhippa. Jag trodde att vi skulle ha fest med "Wilda Western tema".
Annelie: Det låter ju helkul! Än så länge har det inte varit någon hippa alls för mig :( Men förhoppningsvis kommer det väl..... någon gång.
Jo Stockholm var bra, men jäktigt. Man åker upp o tycker man har en hel helg att göra saker på..... men sedan kommer det upp och det och det och det och..... Men trevligt var det. En kompis tog ju sin filosofie doktors examen, så nu ska hon tilltalas doktor X. Rätt så kul. Framförallt så är det STORT!
Petronella: Har du berättat om hotellet för Conny än? Men det är ju som du säger bara till att boka av om det skulle dyka upp annat.
Jag har varit lite nyfiken på när ni gifter er här inne... :)
Har säkert nämnt det tidigare, men själv gifter jag mig 9/9 i år.
nyyyyfiiiken!
Vi gifter oss 2/9 så det blir en vecka innan er physalis!
R&F
Conny tyckte bara dte var bra att jag bokade hotellet! Nu har vi ju om inte annat nåt att falla tillbaka på. Tänkte att vi ska fösöka titta på rummen och såoch bestämma oss helt sen, efter att vi tittat runt lite.
Annelie
*tss* Jag visste om det! Tyckte det var ett skitbra sätt att lura iväg dig på! Hoppas det blev lyckat trots regnet!
Robie
jag var inne på din hemsida för en lite närmre titt, och insåg att vi är gamla bekanta, hihi....
Och tro det eller ej, jag minns vincent. Jag minns hans första höst, han hade aldrig dett löv innan, och nu var det tusentals av dem, och han var tvungen att jaga allihopa. :)
Det var en väldigt söt hund!
physalis: Hur vet du vem Vincent är? Nu blev jag jättenyfiken :)
Var iväg i Burseryd idag o pratade m kantorn. Det gick jättebra. Sedan skulle vi provduka i lokalen, men där var redan dukat till fest, så det var ju tur att vi inte kom mitt i. Så det blev ingen provdukning, men vi kollade lite på väggarna o upptäckte mer eller mindre fula tavlor som ska plockas ner. Vi får ta det en annan gång.
Dukarna som vi skulle låna från församlingshemmet var jättefina MEN för smala, det är inte snyggt när de är 5 cm bredare än bordet. Men vi har lite linnedukar här hemma i förådet som jag ärvt o farmor har några så vi kan pussla ihop. Det viktiga blir ju att varje "tunga" har samma. För man tänker väl inte på var bordsgrannarna har för duk. Vi ska ha löpare åxå som kommer att sno uppmärksamheten. NEJ detta ska jag INTE bli bridezilla över.
Berättade för Anna idag (har jag för mig) för jag träffade henne i Burseryd att jag drömde i natt om att jag hade kateterpåse på ena benet och stomipåse på magen och allt läckte....... ;) Helt sjuka drömmar :D Har ni det samma? Annars så har ni något att se fram emot när det närmar sig.
robie
ojojoj vilka drömmar!
vad gäller frågan hur vi är bekanta, så kanske du vet vem jag är om jag säger att sist vi träffades var det på midnattsmässan i ml-kyrkan på julafton. Min blivande hade friat till mig ett par timmar tidigare och jag var lite hispig... :)
Säg till om du behöver fler ledtrådar! :)
Robie, undrar just om det är från Propellergatan som drömmarna spökar *vissel vissel*
physalis: Japp då är jag med! GRATTIS till frieriet. Jag tänkte på det efter vi träffats att det är ju rätt lustigt att jag stöter på dig i en kyrka. Jag har nog inte varit på "vanlig" gudstjänst sedan VI komfirmerades. Och så går jag dit 12-13 år senare och stöter på dig. Nu när jag vet vem du är så får jag ihop ditt resande till köpenhamn för jämnan, som du skrivit om här. Hur går det för dig? Färdig snart?
Vet de andra om detta? Jag menar de andra som är i våran gamla bekantskapskrets?
Världen är allt bra liten :D Så du har hela tiden vetat om att jag var jag ;) Du har ju sagt ditt namn, men jag kopplar inte till det namnet, det var ju inte vi sa till dig.
Petronella: Jo men jag har inte jobbat där på länge nu så jag vet inte vart drömmarna kommer från. men det är ju troligt att drömmen kommer från Propellergatan ;)
Hur blir det med vår träff?? När var det bestämt?
robie
nä, jag kopplade inte helt heller förrän jag gick in på din hemsida och såg fotona, och även då tog det lite tid innan poletten trillade ner :D . Man ser ju lite annorlunda ut nu så här 10-12 år senare, och när jag tänker på dig ser jag ju dig 14 år gammal framför mig :D
Om du menar bröllop, så är det nog ingen av det gänget som vet... Jag har lite kontakt med p, men tilfället har inte riktigt kommit. De andra ( allihopa tror jag )träffade jag i somras av en ren slump, faktiskt! vi satt och fikade, och det var väldigt kul att se hur vi var som vuxna. Jag menar vi umgicks ju som mest under de jobbigaste åren av ens liv rent personlighetsmässigt. man märker ju att det har skett en klar positiv utveckling med åren... :)
Jag har ett år kvar! Sen vill jag börja göra barn!!! :) med MIN fredric!!! (ja, jag har också en) :D