Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)
Här är vår nya tråd.......... Välkomna alla. Gamla som nya!
Här är vår nya tråd.......... Välkomna alla. Gamla som nya!
Förlåt Annelie! *vimsig*, Jo, den 2:a kan nog jag också! Vilken tid?
Kram
Och vi kan fortfarande vara i stugan, Annelie, vi har två bilstolar iså fall! :)
Oh, kom på en grej! Ska nog till Grottans blommor då innan eller efter vi fikar. Tänkte beställa min brudbukett. Robie, det är inte så att du är ledig och skulle tänka dig att hänga på i så fall? Kunde behöva lite feedback och stöttning...
Anna: Jag är ledig hela fredagen (2:e), vad jag vet än så länge. Erkänn att det är för att du inte hittar dit ;) De stänger väl 18 kan jag tänka mig. När slutar du?
Kan Petronella på fredag? Det får väl bli på em eftersom ni alla jobbar, eller är ni lediga?
Nu ska jag till Göteborg på torsdag o fotas :)
Idag har jag varit o gjort en testuppsättning på håret. Jag tror det blir hur bra som helst, litar på henne.
Förresten! Robie, tog du någora kort på din testuppsättning???
Lycka till på torsdag!
Kram,
Anna-Karin: Bilstolar har vi ett gäng också, så det hade inte varit något bekymmer. Det är faktsikt en kompis komis som äger Grottans blommor - Lollo. Hon är mycket duktig, men kanske inte billigast i stan. ;)
Jag sluta klockan 15:00 på fredag.
Jag ska jobba på fredag fm, de ringde just. Slutar 11 sedan står jag till ditt förfogande Anna. Nej inga bilder på uppsättningen. Det var bara en slarvigt uppsatt frisyr så det hade inte varit något att se. Men nu har vi lite hum om hur det ska se ut.
Så vi kan träffas efter 15? Kan Petronella med? Var är du Petronella?
Annelie! Kul att det är din kompis jag ska träffa! Ja, hon verkar jättetrevlig på telefon iaf, så jag hoppas vi kan komma överens om nå't bra! :) Det är ju den butiken som samarbetar med Wapnö, så det är liksom enklast att ta "allt" därifrån. Dessutom har jag hört många säga att de är duktiga där, så det bådar ju bara gott!
Men min blivade man är inte så där jätteintresserad av just blombiten, så Robie, jag blir jätteglad om du följer med! Jag kommer hem till dig så fort jag kan på fredag då! (ca 13:00)
Var ska vi träffas nu då? Det verkar som det är enklare i stan trots allt eller?
Ska vi köra på en favorit i repris - Regnbågen?
Ja kom du Anna, jag är hemma då.
Regnbågen är bra! De har ju morotsmuffins åxå, som jag inte tröttnat på än!!!