• 2006-06-10

Ni som gift er - vad hade ni gjort annorlunda, ge gärna tips och råd!

Hej!

Det finns en lång tråd här på BT om detta ämne som jag lusläste med antennerna ute. Nu tycker jag att det är hög tid att starta en ny, för att få fler goda råd och tänk-på från er nygifta, eller inte....

Stort tack på förhand,
    Bridezillan ;)

• Svar på tråden Ni som gift er - vad hade ni gjort annorlunda, ge gärna tips och råd!
  • h-b

Om jag skulle gifta mig igen, vilket jag faktiskt ska nu 20 år senare, nämligen 23 september, så skulle jag se till att strumpebandet satt fast. Förra gånget "det begav sig" kände jag hur strumpebandet kasade nerför låret mot knät under ingångsmarschen.... Den här gången kommer det att sitta fast!

• Kaisa

Vilken bra trad! Mera tips nagon?

• 2006-06-10

Fler gifta kvinnor eller män som kan ge oss smått hysteriska planererskor några goda råd på vägen?

• friedchen

76brud: Vilken fantastisk sida! Så imponerad! Tokvacker!

• Carolineb

Förlåt att jag stör tråden....men jag måste bara berömma 76Brud´s hemsida, den är verkligen fantastisk fin och rolig. Det verkar ha varit en superfin dag, jag blir nyfiken på hur man gör en sådan fin hemsida`???

• Jeppson

Jag önskar att vi hade haft möjlighet till en ordentlig fotograf... :(
    Visst, vi har film, och några kort är ok, men det hade varit kul att ha några riktigt fina att rama in...

• Jeppson

En annan sak: Jag tyckte om att vi inte bokat upp allting, utan lät saker och ting komma lite spontant. Då kunde man slappna av och njuta av alltihop till 100%. :)

• 76Brud

friedchen

Tack! Vad gulligt skrivit!!

Carolineb

Tack till dig med!! Vi anlitade www.brollopshemsida.com (har varit lite struligt då det tagit tid med en del ändringar men vi är såklart nöjda ändå!)och så gjorde hon hela sidan för 750 kr á 10 månader. Sedan har vi lagt ner otroligt mycket arbete på bilder och texter under hela tiden för att göra sidan "levande".

• Ms O

Hejsan vilken snygg hemsida.
    Tänkte också beställa min där, hur lång tid innan tror du att man ska göra det?
    Vill att den ska vara klar i mitten av april!

Svar på tråden Ni som gift er - vad hade ni gjort annorlunda, ge gärna tips och råd!