Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
nu kom jag rätt...
nu kom jag rätt...
här var det dött idag!!!
ur står det till med er??
Jo hela dagen har det varit dött.... =/
Jag har avstått från att skriva ngt idag, eftersom det bara skulle bli gnäll... Jag vet inte tvärsäkert eftersom jag inte vägt mig.. men är ändå helt säker på att jag just nu står tvärstill eller tom. gått upp under denna vecka....
Så jag försöker att härda ut denna vecka utan att bli allt för nedslagen, och så tar jag i med hårdhanskarna igen nästa vecka....
OBS - Jag menar inte att jag svullar nu.. Jag äter som jag borde... Men mer än förra veckan
Jag har feber idag så min motivation är nere på noll
Uller - Om du har feber så bör du väl inte förta dig heller så... Ta det lugnt och äta lagom är väl det bästa... Krya på dig!!!
Hejsan,
Här är en blivande brud som skall försöka bli av med sin övervikt inför den stora dagen...
Jag har börjat med GI-metoden började för 2,5 vecka sedan och har lyckats gå ned 5kg och mår suveränt, äter gott, orkar träna och fått en helt annan hållning :0) Nu är det bara 15 kg till... men jag är nöjd om jag går ned 5-10 till....
Kram på er!
Höstbrud - Låter toppen.. Kör hårt =)
höstbrud:
Bra kämpat!!!!
Uller:
Krya på dig!!!!! Väntar själv på mig influensa som ännu inte drabbat mig..
Flåt att jag inte har skrivit så mycket på senaste.. Kan bara göra det på jobbet och de har sagt till oss att vi inte får sitta på nätet längre.. (men jag är en rebell så jag gör det ändå.. ), så det gör att jag måsye smyga lite.. dessutom är våran dator hemma lite upprorisk just nu... kommer nästan aldrig in..
Ska försöka lite i helgen att hinna ifatt er alla!!
Tills dess
ha det bra!!
Rebelliskt helgon, sicken grej =)
*skrattar*
yup, that's me!!!!
Låter ypperligt.. Som det skall vara =)