Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.
nu kom jag rätt...
nu kom jag rätt...
Wooops, jajamen!!!!!
sorry!!!!!
poletten trillar ner!!!!
Sweet saint:
jo visst kostar det endel tyvärr... men för min del så blev mat och äta utkontot dramatiskt mindre så utgifterna blev nog desamma...
lycka till!
Sweet Saint: Har du fått din Orbitrek än?? *nyfniken*
Så... nu har jag lugnat ner mig lite efter gårdagens glädje över nedgången....
Nu känns det som att det är dags att ta itu med nästa problem.. Hur tar man sig vidare ?
Jag är helt införståd med att jag itne kommer gå ner lika mkt denna vecka... annat vore konstigt... MEn det känns väldigt tungt också att det troligen kommer bli så...
Efter första kicken.. Hur håller man uppe motivationen.. Hur skall man tänka... Hur gläds man över typ 1 kg i veckan när man upplevt 4,5 ?
Inte tanken att sitta här och gnälla, utan vill ha tips på hur man håller motivationen uppe.. Så man går in i resten med öppna ögon... =)
Inda:
nej vi väntar fortfarande... SKa ringa idag o fråga när den kommer!!
vill ju ha den nu!!!!
Slavrade lite igår åt grillad kyckling ris och cyrrysås. Mumsigt. Men jag har ju passerat det viktiga för mig 90 strecket nu iallafall så jag kunde unna mig lite tyckte jag.
Miafina, tänk månadsvis istället för veckovis även om du väger dig varje vecka för då känns det som om motivationen ökar om man ser tex 5kg på en månad. Sedan är det ju bara att tänka på att huvudsaken är att du inte går upp, vilket du kanske gjort om du inte gjort detta och då blir ju viktminskningen mer om man säger att du annars kanske hade gått upp 0,5kg. Å andra sidan kanske du går ner 2kg andra veckan och det är ju inte illa det heller.
Lycka till med motivationen
Drakdal - Tack.. jag behöver verkligen all motivation jag kan få.. vet inte varför men har helt tappat konceptet idag... klappat ihop psykiskt sett... Sitter och väntar på min käre gubbe, så jag får vräka ur mig allt hemskt, och bli tröstad....
Det är inga problem med maten, alls.... Men jag är så rädd att misslyckas.. så jag målar fan på väggen...... Jag klarar inte av att misslyckas ännu en gång.... Därför har jag sådan panik....
*suck*
Jag kände lite så också i början men nu när jag insett att jag faktiskt klarat 5 veckor vet jag att jag kan klara det fem till och sedan fem till... Och då känns det lättare. Det jag tyckte var jobbigast i början var att jag var så trött och att jag vecka 2 och 3 inte hade gått ner något! Men det kom igen vecka 4 och nu har jag gått ner 6kg på fem veckor och jag är helnöjd. Men se tillbaka och tänk att om du klarade EN vecka SÅ bra så klarar du en till och sedan en till för det var väl inte så svårt, eller. Det peppade mig samt att min kära M2B verkligen har stöttat mig och gjort jättegod och fint upplagd annan mat till mig, och det värmer.
Är det någon som har något bra recept på en alla hjärtansdagmiddag enligt GI rivstart? går det förrestaen att fixa en Efterrätt?? Min M2B ska fixa men man kan ju ge förslag:D