5 aug - tredje tråden!
Vår gamla har gått ut, så då startar vi väl en trejde tråd då! Välkomna hit alla 5 aug-brudar!
Här är gamla länken:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1303241.html
Vår gamla har gått ut, så då startar vi väl en trejde tråd då! Välkomna hit alla 5 aug-brudar!
Här är gamla länken:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1303241.html
har beställt bukett och corsage idag
Har kollat att vi verkligen har bokat logen och passade på i samma veva boka deras veteranbil, jag har även beställt tårtan eller bokat ställningen där tårtan ska vara på.
måste försöka boka tårtan, men det är en bit dit.
Hur går det med era klänningar? Har alla den biten klart?
Jag är på gång med att sy, men är bara i första fasen ännu....inget provat
Köpte klänning igår - skönt att ha den kirrad!
hjärtelycka>>aahhh...vad skönt! Nu går du väl och kikar på den stupp i kvarten
Smurfina: Tyvärr fick jag inte den med mig hem - det ska sys in och upp lite, så jag ska tillbaka när jag köpt ett par nya skor...Så på torsag!!!
Har du din klänning klar?!
Smurfina: glöm sista frågan Jag läste ikapp efteråt
Bluebride2006: Var har du beställt blommorna? Och vad blir det?
Ska själv hem och välja/boka bukett i slutet av maj. Bokade tid på Blomsterverkstaden när vi var på mässan. Det blir mycket bröllopssaker som ska fixas när vi kommer hem då. Träff med cateringfirman, kolla på brudnäbbsklänning, bestämma bukett och så tänkte vi se om det går att boka en träff med kantorn. Vi skulle behöva lite hjälp med psalmer och val av in- och utgångslåtar.
Klänningen är köpt för rätt länge sedan. Hänger dock kvar där jag köpte den. Ska sys ut lite och så tänkte jag att de har mer plats för den än vad jag har hemma så den kunde gott få hänga där tills det är dags att ha den.