5 aug - tredje tråden!
Vår gamla har gått ut, så då startar vi väl en trejde tråd då! Välkomna hit alla 5 aug-brudar!
Här är gamla länken:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1303241.html
Vår gamla har gått ut, så då startar vi väl en trejde tråd då! Välkomna hit alla 5 aug-brudar!
Här är gamla länken:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1303241.html
är det nu man måste beställa hem hindersprövning? jag har helt glömt bort dem
Hindersprövningen gäller i 4 månader så f.o.m idag kan man göra det. Det tar inte långt tid att få den så vi har gott om tid på oss. Kanske är bra att vänta någon vecka eller så för att den inte ska gå ut precis på dagen.
Reagerade först inte när jag skrev det.
AHHH!!!! 4 månader kvar.
Japp...fyra månader idag. Då kan man göra hindersprövningen då fast jag väntar nog en månad...
Ska inte lämna in önskelista på servera eller dyl. Vi samlar liksom inte på något utan önskar oss en massa annat.
vi har det mesta, så vi önskar resebidrag, men vet att våra vänner inte har råd med det, så vi får väl se vad vi kan hitta på som de kan ha råd med.
Ja, då är det väl bäst att beställa hem det där, så det blir gjort.
Tänk om man blir magsjuk på bröllopsdagen så att det måste flyttas fram någon vecka...då vore det ju bra om hindersprövningen gäller fortfarande.. Jag ska beställa om ett par veckor tror jag.
Har fått första anmälan till bröllopet nu
Smurfina: Har du redan skickat inbjudan? Fick lite panik som inte ens är klar med mina ännu. Har deadline den 30:e april och då ska dem vara helt klara.
Idag kom jag på att det var knappt 4 månader kvar och jag som låg så bra till planeringsmässigt ligger efter nu. Vi har nämligen köpt hus och har prescis flyttat in och har en massa att göra. På måndag sätter jag igång igen med planeringen. Nu måste jag sätta fart.
Moncan
Vi e inte heller klara med inbjudningarna än...
Moncan:
Vi är inte heller klara....Jag har inte inte ens köpt min klänning än!!
Moncan>> ingen panik! Ta det lungt...det fixar sig och den 30 april är ju snart
Vi hade kyrka, präst, lokal,datum och tema klart så då tyckte vi att vi lika gärna kunde skicka iväg inbjudningarna. Jobbade med dem under två helger och sedan var de klara
Sen kan jag ju trösta (?) dig med att vi egentligen inte har något annat klart...utan endast lite lösa trådar som hänger och slänger. Hmmm....