• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • jajj@

Hej på er alla! Viklen far det är på er hela tiden! Ni skriver ju jättemycket

• ~emma~

hjartat73 - Jag tar med mig inbjudningskorten den 25:e också. Men förvänta inga underverk, jag är otroligt opysslig :D Får man fråga vad det kostade att hyra frack coat på Fashion city? Och vad blev det för underkläder till slut?

• hjartat73

Från 1500:- och uppåt beror på färg på frockcoaten och om man ska hyra skor eller ej.

Jag undrar om jag inte ska ta med och visa underkläderna....för det jag ska ha under brudklänningen är erotikdödare men formar om mitt "sladdriga" överblivna skinn sedan graviditeterna så jag blir slät *skrattar*.....
    Bhn är en helt vanlig slät vit och sedan har jag köpt ett par fina trosor till natten....

• ~emma~

Ok, tack! Jag tvingade min blivande att läsa här på tråden om vad era blivande kommer att ha på sig, så nu är han nästan övertygad ;). Jag kommer högst troligen också att ha erotikdödare under, haha! Tycker definitivt att du ska ta med och visa :D

• hjartat73

Hoppas han kan tänka sig frockcoat eller ngt annat då...*ler*.

• hjartat73

Ändrade planer imorgon...jag tror jag dyker upp! Är där ngnstans man kan parkera bilen i närheten?

Förresten ~emma~ idag ska vi till Fashion City och prova frockcoaten igen. Runt fyra så är du om sambon i krokarna så kom in och kolla min sambon och bestmannen *ler*. Jag och minstingen kommer också att vara där.

• ~emma~

hjartat73 - ja, vad kul! Det finns parkeringar utanför, men det är inte säkert att där finns lediga platser. Annars kan man stå på gatan i kvarteret, och så finns ju parkeringen på triangeln. Jag ska höra med min blivande när han slutar, hihi!

• hjartat73

Tror jag tar bilen...är lite lat...*ler*.

Kramar

• ~emma~

hjartat73 - tyvärr jobbar Mattias sent idag, eller ja, inte jättesent men vi hinner inte till kl 16. Eventuellt ska han köpa en frockcoat, fast inte en sprillans då. Han skulle bestämma sig tills ikväll. Köpte du förresten skorna på Fashion city också? Vad var det för skor?

• hjartat73

7½ cm är skorna...inte 8 cm som jag skrev innan. De finns på min sida fast en dålig bild. Har inte hunnit ta ngn egen på dem än. Ska nanna Lucas så efter det kommer det bilder på både skorna och min blivande i frockcoat. Jag köpte skorna på Fashion City.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2