• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • ~emma~

Visa från vindens ängar - är det inte den sången där man sjunger att det fladdrar till i en gardin eller något sådant? :)

• lillabunny

Haha, jo det är det nog! Vi ska ha den instrumental (på piano)... Tycker den är så fin, man blir glad av den... :)

• ~emma~

Ja, den är otroligt härlig! Det kommer säkert att bli helt perfekt, den förmedlar verkligen en lyckokänsla, precis som du sa.

• lillabunny

Vi har så gott som bestämt oss för att ha Brudmarsch från Väddö in och Visa vid vindens ängar ut nu. Ska maila kantorn och höra vad hon tycker. Det är lite samma stuk på dem, så det blir nog bra. Bra på piano är det viktigaste...

• hjartat73

Vad kul ~emma~ att du ska embossa *ler*.
    Skulle gärna vilja se vad du gjort...men jag kommer inte imorgon! Jag kommer inte förrän den 25/1.

Vi har funderat The prince of Denmark...tror jag den heter, som utgångsmarsch.

• lillabunny

Den är fin hjartat73, det är väl samma som Trupet Voluntary eller är jag helt fel ute?

• lillabunny

Trumpet ska det va givetvis...

• lillabunny

Ja, det är samma.... Den heter också Trumpet Voluntary. Den är jättefin, skulle med vilja ha den... Men eftersom det inte finns någon fungerande orgel och att vi gifter oss i ett litet kapell så känns den lite pampig för vår del.

• hjartat73

Aha visste jag inte att det var den..*ler*

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2