Bilder från vårt bröllop
Ännu mer finns nu på www.frogspace.se
Ännu mer finns nu på www.frogspace.se
Izunia - äsche, du är redan så snygg. Räcker nu ;)
va?? haha..det var ju snällt! :)
Alltsa vissa tradar i detta forumet....:?
Jag blir sa irriterad..nagra av de har hallt pa alldeles för länge och har fatt 900 likadana svar...öhh..
Izunia - I have seen you too!!! och instämmer med Gemma...men Gemma du är inte så illa själv
Himlans många smileys det blir här. Tur att jag är tjej och snart ska gifta mig så ni inte tror jag flörtar med er!
Mmmmm....en gång i tiden hade jag Nordiska Mästerskapens snyggaste ben. Det var när jag var 16 år. Numera så har benen intagit brottarformat pga att jag inte kan sluta träna. Tänkte faktiskt på detta senast igår när jag stod framför spegeln i bara nattlinne...har vader som en elefant numera!
MEN man ska nog tänka på att för ens ålder så är man otroligt fit och i hyfsad kondition. Ingen idé att försöka se ut som en 20 åring när man faktiskt (HEEEEELP) börjar närma sig 40!!!
Ju mindre man anstränger kroppen, desto längre håller den, är det inte så
Det har varit mitt motto i flera år nu. Fast jag blir grymt avundsjuk på platta magar. Vill också ha! Är 1,60 lång och väger 50 kilo så vikten är inget problem (eller?? ), men jag vill ändå att vissa kroppsdelar ska vara fastare. Sambon har börjat träna för att vara snygg till bröllopet, men jag orkar bara inte! Suck - viljan är svag men köttet starkt eller om det är tvärtom
Vin ja... Trots att min pappa är fransman så har jag aldrig tyckt om vin - till hans stora sorg. Men så går jag och kärar ner mig i m2b, går och ser Sideways på bio (rekommenderas varmt!) och plötsligt vaknar intresset för denna ädla dryck. Upptäckte de kaliforniska vinerna, så lätta att ta till sig, och börjar nu våga mig på lite kärvare smaker. Vilka av Systembolagets viner tycker ni bäst om?
Lapinette - elefantvader är väl... sexigt?!
Ha, ha...om man gillar elefanter!
Nej, käre medsystrar med sorg i hjärtat måste jag nu lämna er för att åka med jobbet till PRAG!!! Min kollega kunde tillslut inte hålla sig då jag faktiskt gissat rätt.
Gemma:
Trivs ypperligt i vår lägenhet! Den är nybygg och ligger i Gamla Råsunda/Solna i kvarteret Gamla Filmstaden. Stilen utvändigt är lite åt nyklassisism hållet med spröjsade fönster och putsade fasader i varma gul/ockra/rosa toner.
Invändigt är den ljus och rymlig med fönster åt 3 håll. Har bott i villa tidigare, men älskar detta att ha kommit närmare stan. Har också flyttat mycket i mina dar - man lär sig till slut att göra ett hem av alla möjlig och omöjliga typer av bostad!
Brottarvader är ju snyggt! :) Det tror jag väl knappast att du har. Själv har jag alltid haft muskulösa ben och stenhard äck, därför blir man lite :( när den inte är lika fast längre! haha!!
Ha sa trevligt i Prag! Är där ofta själv!
Izunia - är du ofta i Prag? Själv har jag ingen aning om vad man ska se...men det hoppas jag de som arrar har kollat upp. Snart åker vi till Arlanda! Alltid lika svårt att samla ihop truppen.
Häcken och benen är superhårda...dock inte det där fluffet kring midjan Hi, hi,...vi kanske ska sluta och beklaga oss. Ingen av oss tillhör den där överviktiga kategorin.
P.S. Märker ni att jag har svårt att släppa.
Ha ha Lapinette - du lär logga in dig från Arlanda också
Vi är nog precis rätt. Tror jag.