• Bridecilla

26:e Augusti 2006 nr2

Hej flickor,

förde över listan på en ny tråd...
    den gamla höll på att ta slut :)

jag var hos frissan igår och fick reda på att hon är gravid.
    Jättekul för henne!! kanon roligt att hon ska ha bäbis.
    Men... vem ska nu sätta upp mitt hår. Är det egoistiskt av mig att tänka så?

augusti 2006-brudar:
    Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
    madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
    Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
    HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
    SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
    Glücklich - Falsterbo kyrka
    C.T. Borgsjö kyrka, Hussborgs Herrgård. Ånge
    Missy Pink
    Turtryne
    Bohuslän06
    lovem
    längtansfull brud
    tobe
    September06
    Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
    Thindris, Kärna församling, Linköping
    Suzzy
    karra
    PaNic, Lundby Gamla Kyrka och Aftonstjärnan, Göteborg

Gott Nytt år 26:e augusti brudar!!!

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2
  • Thindris

Glücklich
    madelyn
    Bridecilla

Jag försvann iväg ett tag bara, men nu har ni fått mail

• Sofie81

calligraphen.se och kortdesign har engångskameror med bröllopsmotiv på. 69 kr styck men då matchar de ju dukningen.

• linda23

vi tänkte ha en engångskamror liggandes lite överallt så att gästerna kan hjälpa oss att ta de där x-tra roliga korterna. Tänkte även ha en vid gästboken så att alla kan ta ett kort på sig själva som vi senare klistrar in brevid det de har skrivt i boken.

På lördag åker vi till gbg för att hitta klänningar till tärnorna :) Hoppas att de hittar ngt. En hel dag med vänninorna och massa shopping, (kanske även tur till clas olsson) jippie. Om vi hinner skall vi även åka till Lager 157.

• madelyn

Thindris,
    Tack snälla! Fast jag kan inte öppna den konverterade mallen? Bara pdf-filerna.. och dom kan man inte ändra texten i va?

• Glücklich

Thindris! Tack så mkt! Min sambo blev sååå imponerad när jag satt på den på kameran. Eftersom jag jobbar på reklambyrå så trodde han först att jag gjort mallen själv... Kunde varit så, men tanken har inte slagit mig innan... Det blev JÄTTEFINT!!

madelyn: Den filen som inte går att öppna är en Illustrator fil. Den går bara att öppna i programmet Illustrator. Det är dock samma som en av pdf:ern (den utan text.)

• madelyn

Glücklich,
    Synd.. jag har inte Illustrator

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2