• Bridecilla

26:e Augusti 2006 nr2

Hej flickor,

förde över listan på en ny tråd...
    den gamla höll på att ta slut :)

jag var hos frissan igår och fick reda på att hon är gravid.
    Jättekul för henne!! kanon roligt att hon ska ha bäbis.
    Men... vem ska nu sätta upp mitt hår. Är det egoistiskt av mig att tänka så?

augusti 2006-brudar:
    Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
    madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
    Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
    HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
    SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
    Glücklich - Falsterbo kyrka
    C.T. Borgsjö kyrka, Hussborgs Herrgård. Ånge
    Missy Pink
    Turtryne
    Bohuslän06
    lovem
    längtansfull brud
    tobe
    September06
    Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
    Thindris, Kärna församling, Linköping
    Suzzy
    karra
    PaNic, Lundby Gamla Kyrka och Aftonstjärnan, Göteborg

Gott Nytt år 26:e augusti brudar!!!

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2
  • madelyn

Tjena brudar!
    Idag är det bara 5 månader kvar!!!

• HanOchJag

Uscha påminn mig inte
    Idag är även min och älsklingens ett år sedan vi förlovade oss
    Här blir mycket mys. Inga barn och bara han och jag. Iallefall nu på eftermiddagen.

Såja vet allt vad ni tänker.. Nejdå här blir inga barn gjorda *S* Vi är faktiskt oskulder båda två. VArsin jungfrufödsel på vägen bara.

• Eppika

HanOchJag: Grattis i efterskott på årsdagen Hoppas ni fick en riktigt mysig dag som du hoppades.

• Bridecilla

brudivinter,
    haparanda, oj det var långt norr!!
    kul, nu är vi utspridda över hela landet!!
    tänk vilket slagsmål om alla hade bott i samma stad... vem ska ha just DEN frisören? :)

trull,
    hade du kul i lördags?

hanochjag
    hade ni det mysigt igår!
    vi har förlovningsdag den 15:e aug.
    det känns som igår vi satt i bilen hem från paris och bestämde datum för bröllopet :)

• Trull

Bridecilla,
    Ja, det var riktigt, riktigt kul Kom hem efter fem på morgonen Kände mig lite tonårsaktig
    Som du vet, jag började ju redan innan förfesten med sambon; drack champagnedrinkar på krogen *asg*
    Men inte nog med det, på klubben på natten låg kortet i baren och det var champgnedrinkar i massor
    Själv då?

HanOchJag,
    Wow, ser man på. Förlovade ett år. Höjer mitt glas (innehåll: champgnedrink) och utbringar skål för ettårs-förlovnings-paret!! Hipp hipp hurra

• Bridecilla

Trull,

låter kanon kul!!
    vi hade halva galna klanen johansson hemma :) och ett till kalas för sambons sons kompisar. han fyllde 9 i lördags.
    fullt ös från tidigmorgon till sena kvällen! resten av helgen var ganska lugn... :)

• madelyn

Tjena tjejer,

Trull,
    Låter som en kul kväll- kan inte minnas senast jag var ute till 5 på morgonen... jo föresten men det var längesen

Igår var jag ute på Skepparholmen med min fästman och tittade runt på lokalen en gång till. Vi har ju redan bokat Skepparholmen men vi ville ut och titta igen. Det kändes så himla bra De är verkligen suveräna där på Skepparholmen!

• Bridecilla

madelyn,

kul att den var så fin som du minns den!
    spännande!!!
    jag önskar att vi var i början av sommaren nu!!

• madelyn

Bridecilla,
    Ja det kändes verkligen bra. Nu hoppas jag bara på fint väder så man slipper va inne hela tiden. Vi planerar för att kunna ha brudskål utomhus tex och att gästerna ska kunna va ute på kvällen, det finns ju en superfin terass som man kan stå ute på och se ut över hela havet..

• Bridecilla

madelyn,

ja ungefär så planerar vi också att göra.
    vårt ställe har en jättefin stenterass ut mot en lummig trädgård så det hade varit kanon att få vara lite där också...

nu har jag pratat med prästen som vi ville haft, men det visade sig att hon inte kan den lördagen, men skulle fixa en annan. så det blir nog bra. det känns rätt ok. jag vill inte bråka om allt, jag fick ju dem att öppna en kyrka som eg. är stängd på sommaren :) :)
    detta + att hon som vi ville skulle viga oss är en väldigt upptagen präst och det kanske är bättre att ha ngn som man kan få tag i lättare :)
    sen så pratade jag med han som har festlokalen och frågade om när vi måste bestämma menyn, han sa att det är när vi känner oss redo...
    de är vekligen kanon där!!

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2