jul med kalle anka
vem kollar på kalle anka på julafton?:)
Vi brukar alltid ha på tvn, men det är lixom mitt i maten..det blir lite halvkoll, men det ska ALLTID va på!
vem kollar på kalle anka på julafton?:)
Vi brukar alltid ha på tvn, men det är lixom mitt i maten..det blir lite halvkoll, men det ska ALLTID va på!
Alltid Kalle Anka!!! Maten blir efteråt. Men det känns som att det är min generation och uppåt som uppskattar det mest, dagens barn är så himla vana vid tecknad film så de tycker nog inte att det är så himla speciellt...
De jular när man missat kalle eller inte ens hört kalle i bakgrunden och haft bara halv koll... e inga bra jular!! Kalle e lika viktig som skinka och tomten
Vi äter före Kalle Anka.
Kl 15 sitter alla bänkade framför tv:n inge jul utan kalle
vi tittar alltid på kalle först sen brukar det bli mat efter det julklappar. Men i år kommer vi att byta plats på mat och julklappar då barnen är små, blir ju svårt för dottern att sitta sill och se alla klappar under granen . Sen kan hon leka medan vi njuter av maten.
Tv;n är på men ingen kollar, kan tänka mig att dottern vår kommer att titta i år då hon är förtjust i Kalle Men hon är nog den ende
vi ser alltid till att äta inna kale anka,sen sitter vi allihopa och träns i soffan och kollar på kalle:)
Kalle Anka är en del av julfirandet. No matter what!
Fast sen gillar jag den där "Kan du vissla Johanna" som går varje julafton också.
Nån som minns "Trolltyg i tomteskogen"?
Gick inte den kring jul på 80-talet?
Nä.. INTE Kalle Anka. Men Karl Bertil Jonsson
Jag vill fortfarande, snart trettio år gammal, se Kalle :D I år vet jag dock inte om jag "får" eftersom vi ska vara hos svärisarna klockan 14 :?