• Blivande Fru!

Brudar i Juli 2006 växjö

Finns ni?
    är det några som gifter sig i växjö med omnejd då.
    Skulle vara kul , vart/vilka salonger, butiker osv ni ska anlita eller om ni har bra ideer rekommendationer?

• Svar på tråden Brudar i Juli 2006 växjö
  • friedchen

Nej, inte riktigt ännu. Har bara varit ute och tittat en gång. Men jag jämför alla andra med den nu.

Blivande Fru: Visst är det du som ska gifta dig i Tävelsås kyrka den 8:e juli?

• Blivande Fru!

Nope, jag ska vara i andra änden om Växjö
    Tjureda närmare bestämmt
    Tror du letar efter Växjöbrud

• friedchen

Jaha! För jag ska nämligen också vigas i Tävelsås kyrka, och vet att en annan tjej varit inne här och snurrat.

Skulle vara kul att snacka lite med henne.

Men du Blivande Fru, har ialla fall fått tag på en supersöt krona! Grattis! Jag är också på jakt.

• Blivande Fru!

friedchen:
    Jag är så glad över kronan, har de ingen i Tävelsås?
    Hoppas att du hittar, har inte sett att de har i butikerna i stan i alla fall

• 20majbrud

1981:
    Vi har bokat vår fest i slottsruinen. Gå in på hemsidan www.ryttmastaregarden.se för att få lite mer info. och se mysiga bilder från festlokalen. Har ni bokat?

• Växjöbrud2006

friedchen
    det är kanske mig du letar efter?
    vi ska iaf gifta oss i tävlesås kyrka den 8 juli! skulle gärna komma i kontakt med dig!
    maila mig: brudparet@8juli2006.se

• 1981

Vi har också bokat ruinen, ser super-mysigt ut där tycker jag.
    Antar att ni gifter er 20:e maj, vi gifter oss 5:e aug så du får gärna berätta sen hur ni hade det och om det är något speciellt som man bör tänka på.

Har ni kikat deras menyer?

Lite oroväckande om det är lätt blir kyligt där, jag är nog Sveriges fryslort nr 1!

• Blivande Fru!

1981:
    Ta med er lite fleecefiltar om kvällen är lite kylig.
    Man kan ju lägga en liten hög någonstans, det är mysigt och de äldre uppskattar säker något varmt över axlarna

• stinen

Hej!
    En ny brud ansluter, om jag får. Ska gifta mig på pingstafton i Nybro är det tänkt, men känner mig lite hemma här ibland er växjö brudar för jag bor i tingsryd.
    Vi har lite kris just nu för Prästen vill att vi lägger vigseln tidigare än 15.00. vi som hittat drömkyrkan kanske måste letta efter alternativ.

• 20majbrud

Det finns en liten värmefläkt de kan köra ibörjan innan man får upp värmen i ruinen.
    Visst är filtar ett bra alternativ, men i aug. har nog värmen kommit.
    Vi har kikat på deras menyer, men skall troligtvis göra några ändringar.
    Skall ni ha bänkarna vid borden? Vi funderar på att fixa stolar

Svar på tråden Brudar i Juli 2006 växjö