• Amy1

Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!

Hej!
    Nu är gamla tråden stängd, så här kommer en ny tråd för oss Kristianstadsbrudar! Nya och gamla hälsas välkomna!

• Svar på tråden Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!
  • Gumsigos

Låter mysigt Paulinas, ser framemot det! :)

• Marie06

Ja Paulinas det låter verkligen jättetrevligt..

Jag ska kolla på stan efter snäckor,Gumsigos.

• Gumsigos

Ny dag efterlyses! :D

Vad sägs om den 4 februari på duvanders?

• Paulinas

För min del går 4:e bra, kl 11.00?

Skönt att det är fredag! Längtar hem nu! :)

• Min-Ah

Paulinas!
    Hjälper gärna till med blåbärsriset om jag kan! Förstår ju att ni behöver MYCKET ris! skall också kolla ute, när det blivit lite bättre väder! just nu är det ju inte så lätt att hitta något i denna snön!

Var i stan som hastigast idag - Jisses vilket busväder!
    Fick köra in till sidan av vägen (hittade en lite "vägavsats") och skrapa rutorna igen...
    Väl inne i centrum fick jag och flera bilister köra åt sidan för att släppa fram två utryckande brandbilar. Hände nog en del ute på vägarna är jag rädd!

Hoppas vädret blir bättre tills på söndag. Skall till Vinslöv och undervisa en av mina privatelever (fiol).
    Och definitivt tills på måndag när man ska jobba igen! Östra Göinge brukar ju vara rena rama "kylhålet"!

• Min-Ah

Jag kan också den 4 februari! Kl. 11.00 på Duvanders låter bra!

• Min-Ah

Marie06!

Hoppas träffen går bra!

På bebisfronten så står det ännu "still"!
    Vi väntar ett tag till med det.
    Vi känner att vi ju vill hinna njuta av att vara vi två (som man och hustru) riktigt först!
    Och så vill vi försöka hinna med att göra vår efterlängtade resa till Sydkorea innan.
    Är ju inte så lätt att resa så långt med ett litet barn! Och inte heller om man är gravid!

Förhoppningsvis får vi vackra och friska barn en dag!
    Framtiden får utvisa om och när det blir dags!

• Min-Ah

tjoho!

skönt att det är fredag!
    helgerna är bara bäst, hi, hi!! :-d

• Magnus brud

Vad alla har fixat och kommit långt. Själv står allt stilla. Fick en chock när min syster påminde mig igår om att det faktiskt bara är en vecka kvar tills vi ska flytta ut ur lägenheten. Trodde att det var två veckor kvar. Men vi fick iväg en last till huset i torsdags, så nu känns det lite lättare. Men, det är mycket kvar. Som tur är gifter vi ju inte oss förrän i september, så vi har ju lite tid på oss.

Det låter i alla fall väldigt trevligt med en träff den 4 feb och att göra blåbärsrishjärtan. Det hjälper jag gärna till med. Kan ju behöva komma bort från svärföräldrarna, vi har ju flyttat in till dem vid de här laget.

Hoppas allt är bra med er i snövädret.

Svar på tråden Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!