• Amy1

Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!

Hej!
    Nu är gamla tråden stängd, så här kommer en ny tråd för oss Kristianstadsbrudar! Nya och gamla hälsas välkomna!

• Svar på tråden Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!
  • Paulinas

Vi vill ju ha en ganska enkel ceremoni utan följe eller så och då tycker jag också att det passar bäst att gå in tillsammans, beror ju lite på stilen på bröllopet! Men jag tror säkert att det hade kunnat funka bra för er gumsigos, är absolut inte generellt emot det!!

• Gumsigos

Jag tror att det blir att jag går in själv i stället. Liksom att jag går till honom, ja vill bli hans eller hur man ska säga... o sen har ja ju mina två små tärnisar bakom mig.

• Marie06

oj oj oj vad nervös jag är...

Håller på att städa inför I ska komma imorgon. Ni skulle bara läsa hans sms dem är så otroligt gulliga. Han verkar va en bra kille, jag hoppas verkligen gnistan finns där imorgon när han kommer. Känner mig verkligen förälskad och det är en otroligt härlig känsla, man liksom svävar på moln. :)

Snart är det också dags för mig att se mina otroligt gulliga vänner få gifta sig, och att varit med från början till era era bröllop gör bara att jag hoppas verkligen ni får den dag ni verkligen förtjänar.

Ni vet båda var jag finns om ni vill ha någon form av hjälp med något, jag ställer upp för er o hoppas ni känner det.

Min barndomskamrat o bästa vännina gifter sig nästa år. Hon tillkänna gav sin förlovning igår, dem förlova sig den 4 Januari. Jag är så glad för er allas skull.

• Marie06

Min-Ah

Tack för dina tummar, jag lovar att berätta allt om honom. Men just nu kan jag bara säga han är verkligen en drömman o jag hoppas jag kan bli hans drömkvinna ;) det känns jättebra.

Hur går det med bebies fronten? Man längtar lite efter att få se dig gravid.. du kommer bli en vacker mamma. Med massa vackra barn.

• Paulinas

Gumsigos, det kan nog vara ett trevligt alternativ!

Marie, förstår att du är spänd! Verkligen jättekul!

• Paulinas

Marie, det kommer nog saker vi behöver hjälp med! Jag ska ju göra en massa hjärtan av blåbärsris, där tar jag mer än gärna emot en hjälpande hand. Jag är glad att jag har dig! :)

• Gumsigos

Paulinas ja hänger gärna me på dina hjärtan, älskar o pyssla :) har inte kommit så långt än med dekorationerna.

Lycka till Marie!!

• Marie06

Paulinas

Jag passa på o titta om Torget hade blåbärsris idag när jag köpte tulpaner.

Men ICKE så där är det nog tur du kan plocka hos din mamma... jag vet inte om man skulle kunna hitta i skogen på Näsby. Jag behöver ju promenera så jag ska titta när jag är där och det har töat...

Ja, vi får ha pyssel kväll. Gumsigos dina inbjudningskort hur ser dem ut, börjar dem bli klara?

• Paulinas

Mamma har hittat lite ris, men behöver mycket! När vädret blir bättre så kan vi väl ta en runda i skogen och leta!

Och sen kan vi ta en "blåbärsriskväll" hemma hos mig så bjuder jag på lite mat! Hade varit trevligt!

• Gumsigos

Marie ja snart ska bara klistra på bilderna o göra inlagorna, men sen behöver ja små vita snäckor som ja ska sätta utanpå fotot i hörnan, så om nån ser ute på stan så hojta :)

Svar på tråden Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!