Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!
Hej!
Nu är gamla tråden stängd, så här kommer en ny tråd för oss Kristianstadsbrudar! Nya och gamla hälsas välkomna!
Hej!
Nu är gamla tråden stängd, så här kommer en ny tråd för oss Kristianstadsbrudar! Nya och gamla hälsas välkomna!
Ja och min sambo Nicklas träffades nu i April 2005....
O redan i Juni förlovade vi oss.. :)
Det var menningen att vi skulle gifta oss på förlovningsdagen 2006...
Men sen visade sig att jag var/är gravid o kommer inte att komma i min klänning 1 månad eter förlossningen..
Så då tpg vi tillfället i akt o gifter oss när vi har dop inför alla släktingar :)
Smurfan86!
Åh, vad roligt att ni skall ha barn!
Grattis till detta!
Blir ju jättebra med kombinerat bröllop och barndop!
Var "snabba ryck" med förlovning, barn och allt!
Jag och min man blev ett par 23 juli 2002 och förlovade oss 1 december samma år.
Var ju ganska snabbt det med!
Min-ah,
Skönt för dig med en vecka ledigt till! Hoppas att du känner dig utvilad nu efter jul och nyår så att du orkar med ditt jobb i vår, du verkade rätt "färdig" i höstas stackare!
Smurfan86,
Grattis till ett händelserikt år! :)
Hur ser dina planer kring bröllop-dop ut då? Bestämt kyrka än?
Gumsigos min vän,
Hur har du det!? Länge sen jag såg ett par rader från dig, hoppas att allt är bra och att du fortfarande trivs på nya jobbet.
Vi är båda fyllda 30 och har varit tillsammans sedan 21 oktober 1994 Flyttade ihop 1994 och förlovade oss nyårsafton 1997. Sedan fick vi barn -03 och -04 och nu ska vi då äntligen gifta oss den 29 juli
Magnus brud
Skägg & Lockar lär vara jätteduktiga så det blir du säkert nöjd med.
Alltså, hur många gäster kommer ni att bjuda? Är det mest släkt eller vänner? Vi har bestämt att vi bara ska bjuda dem vi vill och umgås med, och inte bjuda någon bara för att man "borde". Fast då blir va bara typ 35 gäster, och det låter ju ganska lite, eller hur?
Idag ska jag ringa pastorsexp och boka tiden för bröllopet. Vi har bara bokat dagen än så länge, men nu börjar det bli dags att beställa inbjudningkorten och då måste det ju vara klart med tiden..
Min-Ah
Vilka fina bilder du lagt in! Vart hade ni festen?
Paulinas
Tänk att vi skulle träffas just här. Vad roligt att vi lyckats planera in våra bröllop samma år. Ska bli jätte roligt att träffas på fredag. Jag har faktiskt tänkt jätte mycket på dig under alla de år vi inte träffats. Så det känns skönt att vi ska träffas igen. Jag ser fram emot att träffa Jimmy. Tänk att ni varit tillsammans så länge utan att jag har träffat honom. Magnus känner du ju bra. Han har väl ändrats en del, men han är lika tramsig som han alltid varit.
Vi ses på fredag
Amy1
Tack angående skägg & lockar. Jag ska ringa och boka tid hos dem nu. Min tärna ska också göra vid håret där, så man får väl boka i tid.
Vi ska bjuda både släkt och vänner. Magnus släkt är pytte liten, och min jätte stor. Så det blir väl hälften släkt och hälften vänner. Men vi ska inte ha släkten uppdelad i kyrkan, det blir så tomt på Magnus sida då. Vi ska bjuda Ca 65 personer. 35 st kan ju faktiskt bli riktigt mysigt, och då är det ju bara med dem man verkligen tycker om. Det finns flera i min släkt som jag kanske egentligen inte vill ska komma. Men jag har så svårt att välja bort någon. Man borde kanske bli tuffare. Lycka till
Josse
Amy1!
Vi hade vår fest i Venestad, klubbstugan på idrottsplatsen.
Jättefint ställe med utedansbana!
Ni har varit tillsammans länge, du och din M2B!
Och nu är ju bröllopsåret äntligen här!
Har ni bokat kyrkan nu?
Är lite glömsk - Vilken kyrka är det nu igen...
Paulinas!
Ja, jo lite mer utvilad är jag. Men jag hade ju gärna varit ledig ett bra tag till om jag fått!!
Är en riktig latmask, som allra mest gillar att vara ledig, he, he!!
Men nu under går ju mot ljusare tider igen. Man har sportlov, påsklov, pingstledighet (då ju ni skall GIFTA ER!! ), 1:a maj, Kristi flygare, nationaldagsledigt osv! Och så vet man ju att det kommer ett sommarlov, tjoho!!!