• Amy1

Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!

Hej!
    Nu är gamla tråden stängd, så här kommer en ny tråd för oss Kristianstadsbrudar! Nya och gamla hälsas välkomna!

• Svar på tråden Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!
  • Amy1

Den sista smileyn skulle inte vara där!

Är det bara jag som börjar få ångest inför alla kostnader som rör bröllopet? Undrar ju hur man egentligen ska få ihop allt! Åtminstone de stora kostnaderna som tex kläder, ring och lokal...Kanske ska börja titta på ring nu efter helgerna? Jag menar, den äter ju inte bröd om den ligger här hemma i byrån några månader extra Vet ni andra hurdan ring ni vill ha?

• Paulinas

Visst kan man få lite ångest kring pengar! Allt kostar ju och slutsumman stiger snabbt! Min sambo är betydligt lugnare, jag blir däremot lite orolig, vill ju inte vara helt barskrapt efter bröllopet direkt...

Jag är inte så rädd för att vi inte har pengarna, snarare för om det är vettigt att lägga så mycket på ett bröllop? Då lägger vi ca 50-55 tusen. Mat, dricka, kläder, ring, musik, fotograf... allt det kostar ju rätt många tusenlappar, men vad göra? Man kan ju inte direkt hoppa över något...

• Paulinas

Ring, ska bli kul att titta på! Vi gör nog det nog i mars någon gång... Vill ha en rödguldsring som är liknande förlovningsringen men med någon sten, har sett lite olika i tidningar som jag gillar, ska bli kul att titta på i verkligheten! Vill ha en ganska enkel.

Du då Amy?

• Amy1

Paulinas

Jag tycker det är jättesvårt att välja vigselring som passar till min förlovningsring. Men jag tror det blir en traditionell i guld med nerfällda små stenar. Jag vill ha en ring jag kan använda alltid och inte någon med typ en jättesten som hakar upp sig överallt.

• Paulinas

Ja, jag vill nog också ha flera små stenar istället för en stor.. tycker det är rätt snyggt när det är ett par små stenar på rad, alltså rakt över ringen, inte runt om...

• Paulinas

Jag har min förlovningsring alltid, tar kanske av en en gång i veckan när jag gör köttbullar eller så :) vill ha min vigselring alltid också!

• Min-Ah

caja!
    Du berättade att din kille jobbar på Scania i Sibbhult!
    Är ju i "mina trakter". Jag jobbar ju i Östra Göinge.

Roligt att ni trivs i Kristianstad!

• Min-Ah

Marie06!
    Hur är det?
    Har du fått något mera besked från killen?
    Hoppas allt löser sig!

• Gumsigos

Hej alla tjejerna!

Vill bara önska en super jul o gott nytt år om vi inte hörs innan!

Kramisar
    Från Gumsigos med familj!

• Min-Ah

Tack, Gumsigos!
    Önskar er detsamma!

God Jul & Gott Nytt År!
    tillönskas er alla!

Svar på tråden Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!