Kristianstadsbrudar: ny tråd igen!!!
Hej!
Nu är gamla tråden stängd, så här kommer en ny tråd för oss Kristianstadsbrudar! Nya och gamla hälsas välkomna!
Hej!
Nu är gamla tråden stängd, så här kommer en ny tråd för oss Kristianstadsbrudar! Nya och gamla hälsas välkomna!
Amy1
Tror det var 220:- med lustkortet, annars 250:- Håller med om att det är dyrt men det hade nog varit rätt roligt att komma dit. Tänkte försöka bearbeta min M2B lite, vill ju ha honom med mig i så fall.
Hejsan, tjejer!
Nu har jag lagt in bilder på mitt permanentade hår på hemsidan!
hem.passagen.se/min-ah/
Synd att inträdet är så högt till Bröllopsmässan på Bäckaskogs Slott! Tycker det borde ingått något litet tilltugg etc i alla fall!
...Saknar ju det här lite
...
När jag skulle gifta mig var det ju ingen bröllopsmässa här i närheten...
ATTANS också!!
Har fått mjäll i hårbottnene efter permanenten...
Har känslig hud och hårbotten, så det beror väl på det...
Är ju tyvärr rejält starka preparat som används vid permanetning...
Har tvättat med mjällschampoo nu, så jag får ju hoppas det ger med sig!!
Hrrmmm!! Kliar fortfarande... Grrrr!
Förresten!
Blir det någon BT-träff den 14 januari?
Några som kan?
Har oxå funderat på att ta mig till mässan på Bäckaskogs slott. Men håller med, rätt så dyrt.. så funderar lite på att åka till mässan i Malmö istället, den borde ju vara lite större kan man tycka. Eller vad tror ni?
Min-ah,
Du är jättefin i ditt hår! Jättesöt! Mjäll brukar ju försvinna snabbt om man använder lite mjällschampo, så det är nog ingen större fara även om det givetvis är irriterande!
Ja, just det ja! Vi måste ju ha en träff nu i januari! Som min-ah skrev så pratade vi ju om en lunch den 14:e (alltså nu på lördag), hur många kan? Jag kan!
Jag tycker att det är kul med en lokal bröllopsmässa, det är ju här man vill ha tips om blommor och smycken eftersom man troligen kommer att handla det här... Dessutom är bäckaskog väldigt mysigt!
Eftersom man är rätt ny på Bt måste man ju fråga lite. Träffas ni ofta och pratar bröllop? Känner ni varandra sen tidigare eller har ni lärt känna varandra här? :)
Vi känner inte varandra sen innan utan har träffats här på BT, i höstas träffades vi en del, men nu var det ett tag sedan. Men det är långt ifrån alla som varit med på träff tidigare så du behöver inte känna att du är utanför!