• roosa

Nån mer 88:a?

Nån mer än jag som är född 1988 och ska gifta sig?
    Skulle va kul och prata med en ung tjej som jag :)

kram

• Svar på tråden Nån mer 88:a?
  • Stjärnflocka

Ok... läste lite slarvigt...

Sov Så Gott Alla!

• SadPsychoBitch

Ja det där löste ni ju själva, och ja vi har varit tillsamans i 5 år och 2007 är det alltså 7 år :)

• Chilianna

SadPsychBitch! Ni har ju varit tillsammans länge och visst är ni unga och det händer massor efter 20, men ni har klarat det so far, så känns det rätt kör hårt- många "äldre" har nog inte ens varit tillsammans nästan så länge när de gifter sig- på 7 år har man ju hunnit uppleva massor!

Det är väl inte åldern som avgör bara??

• SadPsychoBitch

Vi gifter oss för att det känns rätt, inte för att ja "nu är det dags". Jag vill bara stå brud en gång i livet och det ska vara min lyckligaste dag någonsin!

• roosa

Hejsan

AlmostMrs: Jag tycker nte det är tidigt att gifta mig när jag är 18 (min mamma ochpappa gjorde det och dom har varit gifta i 22 år nu) och vi villinte bo ihop innan vi gifter oss på grund av religösa skäl.

gulcan_is: Hur känndes det att gifta sig så tidigt? Fick du mycket positiv respons från vänner och familj? jag får det nästan inta alls.. Keligt...

Mia.Maria: Ja det är på grund av religösa skäl.

Snitte: Tack..

Ofelily: Va menar du med det här? Lev livet och ha kul, som man ska ha när man är 16, 17 år!
    Tror inte du att man kan leva och ha kul med den man gifter sig med bara för att man gifter sig när man är 18?!

SadPsychoBitch: Härligt att höra.. Jag resonerar precis som du.. Vill bara stå brud en gång i livet.. Men dom lite "äldre" här inne verkar tro att vi "yngre" tänkt gifta oss 25 gånger eller nåt :)

Gerda: Tack för ditt stöd håller helt och hållet med.. Tack..

• AlmostMrs

"Men dom lite "äldre" här inne verkar tro att vi "yngre" tänkt gifta oss 25 gånger eller nåt"

Tror inte alls ni är oseriösa i era beslut, tror helt klart att ni känner att detta är rätt.. Men du roosa, ni har ännu inte varit tillsammans mer än 1 år, du är 16 år och det låter lite hmm, snabbt att redan ha planer för bröllop.. bara 3 år sedan du blev "tonåring".. Du räknas inte som vuxen ens... Vänta istället då tills du ÄR 18 och då börja ta itu med bröllops planer.. ( om du fortfarande vill det då )

• roosa

AmostMrs: Du har inte en aning hur vuxen jag är eller inte.. har inget med åldern att göra.. du verkar jag vara lite omogen själv närdu skyller mig för att vara det.. Tycker ite att jag är helt "utvecklad" men jag och min blivande känner att vi vill gifta oss tidigt och utveklas tillsammans..
    Och du vet inte eller hur länge vi kännt varann eller planerat bröllop!!

• älvan87

roosa
    är ej 88 men 87.
    gifter mig om 18 dar. folk i min och min killes omgivning tycker vi går för fort fram. men nu har det sjuknit in och nu är allt bra.
    lycka till.

• honungen

Gerda har faktiskt rätt, TS ville bara prata med någon i sin egen ålder, inte bli "hackad" på. Jag undrar också, men låter det vara.

• Gerda

TACK Honungen!!!

:D:D:D:D

Respektera TS, vill ni ifrågasätta, gnälla, predika och moralisera så gör det på Vuxenhysterin tråden istället.

Svar på tråden Nån mer 88:a?