• roosa

Nån mer 88:a?

Nån mer än jag som är född 1988 och ska gifta sig?
    Skulle va kul och prata med en ung tjej som jag :)

kram

• Svar på tråden Nån mer 88:a?
  • Ofelily

SadPsychoBitch, menar du att ni har varit tillsammans sedan ni var ELVA år och flyttade hemifrån när ni var FJORTON???

• SadPsychoBitch

Nej sen jag var 13!
    Och flyttade hemifrån när jag var 16!

• MiNik

Trodde att man höll till på Lunarstorm eller liknande i den åldern och inte här på BT.

• Ofelily

Förlåt, kan ju inte räkna!

Självklart ska ni göra som ni vill och känner, men jag tycker ändå det är för tidigt! Min åsikt bara.

• SadPsychoBitch

Hm, medelåldern på lunarstorm är 18 år.
    Så jag vet inte vad du syftar på eller om det bara var en idiotisk kommentar!

Hehe, ja men iallafall, kan hålla med om man ska pröva att bo ihop innan man gifter sig. Finns många saker jag inte visste om min pojkvän som jag fick veta när vi flyttade ihop, både positva och negativa saker. Men allt det kan jag stå ut med :)

• MiNik

SadPsychoBitch,
    är inte det i din ålder då?

• Gerda

Jisses vilka attacker från gamla kärringar!

TS frågade efter ungabrudar... och inte är det majoriteten UNGA här direkt!

Låt dem vara! De har lika mycket rätt att vara härinne som vi "äldre" - hur man nu def. det. Det börjar likna trådarna om LYX elelr BUDGETbröllop. Låt dem få ha sin egen tråd att disk. i utan att de ska behöva höra påhopp och ifrågasättas!

Jag gick in hit för jag tyckte det kunde vara intressant att följa ungabrudars disk. inte massa "gamlingar" som bildar gäng och är taskiga!

• Stjärnflocka

SadPsychoBitch

Jag får inte ihop det...
    Om du är född 1987 och ni varit tillsammans i 7 år, då måste ni varit 11år när ni vart ihop...

Bara en liten undran

• Gerda

Stjärnflocka - om jag har läst rätt så har de varit tillsammans i 5 år... 7år år 2007... eller kan inte hller jag räkna?

• AlmostMrs

rättelse till Stjärnflocka

Hon skrev att när de gifter sig 2007 har de varit tillsammans i 7 år...

Svar på tråden Nån mer 88:a?