• meme

För oss arbetslösa

Tänkte att alla vi arbetslösa AKA loosers kan prata lite berätta om våran erfarenheter från livet som arbetslösa osv...

• Svar på tråden För oss arbetslösa
  • meme

jag tror att vi kommer att vänta ett par år först innan vi börjar med bebisverkstaden. Måste ju få jobba lite först...

• *picoliiina*

jaaa längtar som fan. varit heelt övertygad att jag skulle gifta mig först.. har velat det och "planerat" det sen liten.. men nu har jag kommit fram till att jag helt enkelt inte kan vänta längre.. vi får se hur det går. är inne på första försöket efter ppiller... har haft ägglossning och väntar på icke mens 16e... (hmm kanske lite mycket information nu.....) men hur som helst.. det tar nog lite mera tid.. men man hoppas ju....

• *picoliiina*

jo det där med att inte ha jobb och samtidigt "planera" barn e kanske inte jääätte smart.. men tror inte att man kan planera så.. egentligen är väl ingen tid perfekt för barn... försöker jag intyga migsjälv... :)

• meme

jag har många kompisar som blev gravida på första frösöket. Du är ju ung oxå så det blir nog inga problem. jag håller tummarna för dig. :)

• meme

nej du har absolut rätt! Så säger min kompis som har nu två barn, alltså att det inte finns perfekt tid för barn.

• meme

är det nån annan här som vill dela med sig?

• *picoliiina*

nu hänger jag mycket på vill bli med barn forum :) .. ibland så misstycker vissa att man pratar om annat än bröllop på denna sida :)

• *picoliiina*

ja flera måste finnas!!

• *picoliiina*

vart tog bluebird vägen?

Svar på tråden För oss arbetslösa