• Augustibrud-06

Stenungsund 2006

Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?

• Svar på tråden Stenungsund 2006
  • Augustibrud-06

gnizz
    Jag hörde snacket om att de ev skulle flytta in på MM. Men jag har missat att Golv till tak ska flytta, var tar de vägen? Man kan ju alltid hoppas på HM!

• Lindha

Här har ni lite tips på "pyssel-butiker" i Göteborg:

FORMAT - har massa papper, kort, kuvert, stämplar, embossingpulver, mm
    ARKIVET - har ungefär samma utbud som Format
    INEX - papper, stämplar, saxar, pennor, paljetter... ja massa kul!
    PANDURO - ja det ver ju alla vad dom har Kul!
    MATTON - papper, kort, kuvert, stämplar, mm
    SCRAPBOOKING ETC - ska ligga på Danska vägen någonstans, har aldrig varit där själv, men den ska vara bra säger dom som vet :)

• gnizz

Augustibrud-06
    De ska flytta till sina lokaler vid semcon, borta vid utfatren ifrån bra. De har tydligen växt ur sin nuvarande lokal.

• Augustibrud-06

gnizz
    Tack! Då var man uppdaterad då!

• Augustibrud-06

Lindha
    Tack för fler bra tips, samlar än så länge bara massa ideér. Men ska bli kul att göra inbjudningar och program sen!
    Har du bestämt hur dina ska se ut?

• Lindha

Japp nu har vi bestämt oss! :) Kortet kommer vara vitt, ett A5 vikt på höjden. Insidan kommer vara rosa, på första sidan står själva inbjudan, på andra sidan lite information, på tredje sidan står vägbeskrivning och fjärde sidan har vi klistrat fast i själva kortet. På framsidan kommer vi stämpla och embossa två hjärtat, ett silvrigt och ett rosa. Så kommer det stå inbjudan i silver. Och runt om kortet knyter vi ett smalt rosa sidenband, så rosetten hamnar mellan hjärtanen och "inbjudan". Svårt att förklara, ska lägga upp bilder så fort vi gjort klart ett bra provex.

• Förevigt

Lindha:
    Det låter jättefint!! Väntar på bilder

• Linslus

Lindha: låter jätte-tjusigt! Hoppas på bilder

• Augustibrud-06

060603
    Blandade ihop lite igår! Kom på de inatt när jag vakna! Liljas ligger inte där jag sa utan längre ner på Strandvägen(den vägen som går ner bortanför Oasen), ligger mitt emot kommunhuset ca 250m efter Oasen på höger sida! Hoppas du förstår...

• Augustibrud-06

Lindha
    Ska bli spännande att få se bilder på korten sen! Låter jättefint!

Svar på tråden Stenungsund 2006