Stenungsund 2006
Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?
Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?
Jag ska som sagt in till stenungsund imorron och tänkte höra om det är någon som vet nåt om någon/några tygaffärer i närheten, behöver inte vara just i stenungsund.
060603
Du har en tygaffär i Stora Höga som är rätt stor. Sen finns det iaf två stycken i Stenungsund, en vid Statoil och en som ligger på andra sidan järnvägen(den stora 4 vägs-korsningen vid torget med rödljus, kör över järnvägen och så ligger den direkt till vänster).
Ni ska väl gifta er i Ljungskile, är ni nyinflyttade dit? Själva bor vi i Stora Höga.
Vi är uppvuxna i ljungskile & nu har vi köpt hus mellan stenungsund å ljungskile så numera har vi närmare till stenungsund än uddevalla.
060603
Då förstår jag varför du inte känner till Stenungsund så bra. Det mesta finns ju här, men jag saknar H&M, när man har barn så har de lite roligare kläder.
Finns det nån bra pysselbutik i närheten, jag tänkte på inbjudningskorten + dekorationer m.m?
060603
Liljas hemslöjd, men jag vet inte hur mkt de har. De ska ha en del av Panduros sortiment. Liljas ligger bortanför Oasen, du går in mellan Kamerahuset och Presenthörnan i en gränd.
Sen har Bokia en del också, både stämplar, papper och lite annat.
Dekoration kan jag tänka mig Duka och Bosättningen(ligger bredvid Presenthörnan)
Hoppas det var till lite hjälp!
Augustibrud-06
Du e allt väldigt snäll du, hjälper en stackars nyinflyttad tjej... *ler*
OJ vad mycket ni har hunnit skriva på ett par dagar! :)
Igår skulle jag plugga inför mitt prov som jag hade i morse. Hade lämnat bort Ebba till mina föräldrar för att få lugn och ro och verkligen kunna koncentrera mig. Jag somnade kl 20! :) Jag var helt slut, kunde inte hålla mig vaken en sekund till! ;)
Jag vet inte riktigt vad jag ska ta tag i nu när det gäller planeringen. Nästa steg är väl, förutom att få gjort inbjudningarna, att börja fundera på psalmer och låtar till själva vigseln. Har fått låna en psalmbok från kyrkan så nu får det bli allsång nån kväll. Hi Hi! :)
Augustibrud-06
Har vi tur så kanske HM tar över golv till taks lokaler nu när de flyttar, det gick ju rykten om att HM skulle ta över MM:s lokaler men så blev det ju inte...
060603
Det var så lite! Alltid kul att kunna hjälpa till lite! Hoppas du hittar ngt kul imorgon! Ska också in en sväng till Stenungsund i lite ärende, blev lite inspirerad att gå till Liljas, får nog kolla vad de har!