• Hetta

20/8 nr 4

Hej på er!
    Startar en ny tråd för oss som gifte oss den 20/8-2005!
    Själv hade vi ett underbart bröllop utomhus i det fina vädret! Vi hade verkligen lyckats pricka in rätt dag!!!
    Lägger ut bilder när jag fått dem till helgen!

• Svar på tråden 20/8 nr 4
  • gladhannapanna

Vad bra att jag hittade vår tråd med en gång! Vi har kommit hem från en härlig vecka på Sicilien. Tvättmaskinen går för fullt idag. MAken jobbar men jag är ledig. Ska inte börja förrän på måndag. Så himla skönt!!!

• Hetta

gladhannapanna:
    Har du fått några bilder än?

• gladhannapanna

Japp! Var och hämtade fotoalbumet hos fotografen idag. Dessutom har vi fått en del digitalbilder också. Har inte hunnit gå igenom dem ordentligt än. Antar att maken kommer att lägga ut ett album på nätet så småningom. Hur är det med er andra då?

• Påfågelfru

Vi fick också en underbar dag. Hade aldrig trott att det skulle bli så lyckat. Det är ju otroligt vilket fint väder vi fick allihopa!

Vi har samlat några digitala bilder på en hemsida. Länken finns i en anna tråd om det är någon som vill se.

www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1227893.html

• Hetta

Påfågelfru: Vad fina ni var!!! Ska också lägga ut bilder så snart jag får dem!

• Påfågelfru

Tack så mycket!

Jag är säker på att vi alla var fina den 20 augusti. Bara _datumet_ låter så vackert i mina öron.

• Hetta

Påfågelfru: Ja, du har rätt! Fint datum o kanonfint väder!

• Wih

Hej på er alla 20-augusti-brudar!

Ja tänk att vi kunde pricka in augustis vackraste dag, va'! Bifogar en länk till våra egna bilder, de är från frisören och fotograferingen (en kompis var med och fotade) www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1228287.html

Ska bli kul att se era bilder också, Hetta! Hur gick det, kom klänningen fram i tid??

• Hetta

Wih: Jepp, klänningen kom fram torsdagen veckan innan bröllopet. Den satt jättefint! Behövde bara några säkerhetsnålar till ryggen!

Svar på tråden 20/8 nr 4