20/8 nr 4
Hej på er!
Startar en ny tråd för oss som gifte oss den 20/8-2005!
Själv hade vi ett underbart bröllop utomhus i det fina vädret! Vi hade verkligen lyckats pricka in rätt dag!!!
Lägger ut bilder när jag fått dem till helgen!
Hej på er!
Startar en ny tråd för oss som gifte oss den 20/8-2005!
Själv hade vi ett underbart bröllop utomhus i det fina vädret! Vi hade verkligen lyckats pricka in rätt dag!!!
Lägger ut bilder när jag fått dem till helgen!
Jag skulle ju inte byta nick, skulle bara testa för Förlovad, numera gift :s räkning.
Jag är fortfarande "Hetta" alltså!
Tack Hetta
Hejhej. Längesedan jag var här på BT. Har blivit beroende av FAmiljeliv istället... Jag köpte en bukett blommor till maken på månadsdagen, han blev jätteglad! Har ni andra fått iväg era tackkort än? Vi kommer att beställa "vanliga" kort som tackkort och klistra in i vanliga dubbla kort. Förmodligen blir det gjort om två, tre veckor när fotona kommit. LIte dåligt samveta har man allt. Vi har skickat in bild till tidningen i alla fall. Ha en skön dag!
Vi hade våran bild i tidningen den 17 september... Tackkorten håller vi på med...Jag är väldigt nöjd med hur dem blir...återkommer med bild när de är helt klara!!!!
Nu har vi fått albumet från fotografen, vi är supernöjda! Om nån är nyfiken finns alla bilder på www.090foto.se/evelinaochmagnus
Burr, tackkorten har vi knappt börjat tänka på än... måste ta tag i det där under oktober månad iaf! :)
tackkort ja... jag tror inte ni behöver känna nån stress. Jag har nog aldrig varit med om att tackkort blir annat än kombinerat julkort och tackkort. Lite dålig stil egentligen, klart man borde hinna under hösten.
Vi har beställt korten, men har inte köpt papper till dem...
Vi ör i stort sett klara med våra... Väntar bara på att få hem en stämpel som vi ska använda på framsidan....
Vi har även bränt en dvd med bilder och musik som gästerna ska få....
Så visst hinner man :)
HEJ!
Nu är även jag tillbaka i Sverige. Har läst alla svaren på gamla tråden. Men denna tråd får jag avverka imorgon. Nu skall jag lämna in bilder till framkallning på bröllopsresan. 6 underbara veckor är avverkade och nu är man åter på jobbet.
Har bytt nick.
Skönt att höra att alla hade en underbar dag. Så även vi med underbart väder.
I helgen skall vi träffa fotografen.
Vi har nu köpt papper o kuvert till tackkorten samt beställt fotokopior från digitala bilder. Ska hämta ut bilderna imorgon, sen är det väl bara att sätta igång o fixa! Vi har inte lagt in nån annons i tidningen. Är det kanske för sent?