20/8 nr 4
Hej på er!
Startar en ny tråd för oss som gifte oss den 20/8-2005!
Själv hade vi ett underbart bröllop utomhus i det fina vädret! Vi hade verkligen lyckats pricka in rätt dag!!!
Lägger ut bilder när jag fått dem till helgen!
Hej på er!
Startar en ny tråd för oss som gifte oss den 20/8-2005!
Själv hade vi ett underbart bröllop utomhus i det fina vädret! Vi hade verkligen lyckats pricka in rätt dag!!!
Lägger ut bilder när jag fått dem till helgen!
Har fått en del bilder nu. Har lagt upp några stycken på:
www.angelfire.com/jazz/hettas/wedding/index.album
Ska lägga upp fler senare.
Vilka fina bilder, Hetta!! Just det, tänkte inte på att vädret var av högsta vikt för er som skulle vara utomhus!
Grattis grattis igen!
Har lite funderingar på bröllopspresenter. Vi fick jättemycket fina saker, bland annat två utegrillar! *s* Men nästan ingenting av det vi hade önskat oss. Kändes nästan lite snopet faktiskt! JAg klagar inte på de presenter vi fick, men hade förväntat mig att vi skulle få saker på önskelistan. Av mitt jobb fick vi tex en fontän till trädgården igår. Jättefin, jag blev bara helt paff för det var liksom ingenting jag förväntade mig att få! Naturligtvis fick vi någon pryl som vi inte tycker om, men det hör ju liksom till! Hur blev det för er andra?
Wih: Tack!
gladhannapanna: Vi fick det vi ville ha o lite till. Mest pengar då eftersom det var vad vi mest hade önskat oss. Sen fick vi en massa fina saker, inget onödigt faktiskt!
Jaha, da var man tillbaka från 2 veckor på Azorerna...Vi hade det underbart!!!
Ska försöka komma i ordning nu efter allt ståhej...(men kom hem i natt och har redan börjat jobba!!!) Ska försöka fixa med bilder och liknande i helgen....
gladhannapanna
Vi fick en massa saker från vår önskelista på cervera, samt pengar som vi lite inofficiellt hade önskat oss. Dessutom fick vi ett alldeles förtjusande fiskfat som jag inte har en aning om vad vi ska ha till, men som sagt, det hör väl till...
Godkväll!
Sitter här ensam hemma med hunden, maken är och dyker och kommer hem imorgon. Första natten ensam i huset...
Jag har fått papper om nytt körkort, har tagit kort idag och postar imorgon. När det är gjort kan jag beställa nya bankkort och sedan är det gamla namnet ett minne blott! *s* Själv har jag sagt fel flera gånger, inte skrivit fel än i alla fall. HUr går det för er andra som bytt namn?
gladhannapanna: Har både sagt o skrivit fel. Fast inte nån viktig underskrift då! Väntar på mitt nya pass + bankkort nu.
Jag har postat nya körkortet och beställt bankkorten.
Vi hade en underbar dag. Vädret var ju så underbart. Ingenting gick fel för utom att prästen sa fel namn, men det gör ju inget. Dessutom glömde vi champagnen i taxin men han vände snällt tillbaka. Vi fick massor av fina presenter mest pengar och presentkort för det var ju det vi hade önskat oss. Middagen avslutades med att tostmaster och madame hade skrivit text till Pomp and circumstance och alla gästerna tog i för full hals och sjöng, smälde ballonger och visslade. UNDERBART!
Bilder:
www.pek-foto.se/brollop/