20/8 nr 4
Hej på er!
Startar en ny tråd för oss som gifte oss den 20/8-2005!
Själv hade vi ett underbart bröllop utomhus i det fina vädret! Vi hade verkligen lyckats pricka in rätt dag!!!
Lägger ut bilder när jag fått dem till helgen!
Hej på er!
Startar en ny tråd för oss som gifte oss den 20/8-2005!
Själv hade vi ett underbart bröllop utomhus i det fina vädret! Vi hade verkligen lyckats pricka in rätt dag!!!
Lägger ut bilder när jag fått dem till helgen!
Nu kan ni se bilderna på vår hemsida:
www.tennare.com/brollop2/bilder/index.html
Där kan ni också se våra tackkort... (skivan ska skickas tillsammans med tackkortet!) De är nästan klara, det saknas bara en stämpel längst ner....
Vad har ni skrivit för text på tack-korten?
Vi skrev:
Tack för en oförglömlig dag
Vi tänkte skriva nåt allmänt + ett tack för presenten (den specifika presenten/presenterna)!
vi skrev: det var underbart att ni ville komma på vår bröllopsdag. TACK. på utsidan och på insidan står det
...för XXX (presenten alltså)
Vi har äntligen blivit klara med våra tackkkort och kommer att posta dem så snart vi köpt frimärken. Var i tidningen i söndags också så nu känns det som om allt som har med bröllopet är avklarat. Mest skönt, men lite sorgligt också.
Våra tackkort är nu klara, postade och har kommit fram till alla (i Sverige i alla fall)! Det känns bra!
Vilken dag vi hade! Kul att läsa om alla er andra som precis som jag valde den finaste dagen på hela sommaren! Jag ska aldrig mer gnälla på vädret.
Känns tomt nu bara tycker jag, någon mer som känner så? Skulle gladeligen uppleva dagen ännu en gång! Känns som om man var i ett lyckorus den dagen, nästan minnesluckor... Skum känsla!
Hej!
Nu finns samtliga bilder från vårt bröllop här:
www.cal.nu/brollop/HD/
Hej på er,
Har inte hängt här på ett tag känns det som! Lever lycklig som fru nu!
Får lite ångest när alla skriver att dem är klara med tackkorten... *puh* ska försöka ta mig iväg till fotobutiken och beställa korten idag.
Skickar man tackkort till alla man fått presenter av? (Vilket jag antar...) Det blir sjukt mycket tackkort... Men så va det många fina presenter också!
Ska nog ta och sätta in lite mer kort i fotoalbum. Har framkallat 14 engångskameror. Å det blev faktiskt himla bra kort!