• Hetta

20/8 nr 4

Hej på er!
    Startar en ny tråd för oss som gifte oss den 20/8-2005!
    Själv hade vi ett underbart bröllop utomhus i det fina vädret! Vi hade verkligen lyckats pricka in rätt dag!!!
    Lägger ut bilder när jag fått dem till helgen!

• Svar på tråden 20/8 nr 4
  • Brud aug 2005

Brud 20 aug,
    Jätte fina bilder!!!! Vad kul att ni fick så många bra bilder... Ni var verkligen fina :)

• Kåpe

grattis tjejer på tvåmånaders bröllopsdag!!
    :)

• Brud aug 2005

grattis själv Kåpe :)

• Kåpe

tack! Vi ska fira lite idag, dubbel-firning eftersom min man har sin sista tenta för denna perioden idag också!
    ska ni andra fira varje månad hela året? ;)

• Brud aug 2005

Vi firar inte alls...Kommer nog att nöja oss med att fira årsdagar

• A+L

Vi kommer inte att fira varje månad, men årsdagar kommer vi att fira.Men nu är de så trist ute så vi får nog fira ikväll med god mat och en låda vin.

• Brud 20 aug

Ingen fart på den här tråden... jag har fortfarande inte fått klart Tack-korten men ska sätta mig och skriva nu! har alla skickar ut sina? Är vi sist?

• Kåpe

nejdå, vi har inte fått ut dem än heller... men de är skrivna allihopa, de ska bara pysslas ihop och skriva kuvert och så..

• martins pingla

Hej 20 augusti tjejer!
    Kul att se att det finns fler som är kvar här på BT...
    Vi valde den finaste dagen på hela sommaren o ni liksom jag kommer nog minnas denna dag för all framtid!
    Vi har oxå lagt upp lite bilder ifall ngn vill kika...hade utomhus vigsel, o visst hade jag snackat med vädergudarna, men hade det behövt vara sååå varmt???
    groups.msn.com/JossanMartin/pictures

Ha det gott & lycka till med äktenskapet!

• Brud 20 aug

martins pingla
    Superhärliga bilder! Jag sitter å drömmer mig tillbaks till den 20 aug 2005, dagen man aldrig kommer att glömma!

• fd johansson

Vad skönt att det inte bara är vi som inte har fått iväg tackkorten! Känns lite lugnare då. Till helgen har vi tänkt få färdigt vilket kort vi skall använda. Sen skall det förstås kopieras och texterna skrivas och väljas "ramar" etc...

Svar på tråden 20/8 nr 4