20/8 nr 4
Hej på er!
Startar en ny tråd för oss som gifte oss den 20/8-2005!
Själv hade vi ett underbart bröllop utomhus i det fina vädret! Vi hade verkligen lyckats pricka in rätt dag!!!
Lägger ut bilder när jag fått dem till helgen!
Hej på er!
Startar en ny tråd för oss som gifte oss den 20/8-2005!
Själv hade vi ett underbart bröllop utomhus i det fina vädret! Vi hade verkligen lyckats pricka in rätt dag!!!
Lägger ut bilder när jag fått dem till helgen!
Rystall,
vad kul, vi hade amma cake topper.. Antagligen på grund av att vi båda är längre än våra MÄN :)
Det var jätte fina bilder...ni var så fina så!!!! Visst var det en underbar känsla??? OCh vilket väder det blev...helt perfekt!!! Jag har inte hunnit fått ut bilderna på nätet än...men det kommer så fort vi är klara....
Hej fruar!!
Nu har jag skrivit ihop en berättelse...den blev lång som bara den...men det är svårt att korta ner något så underbart!!!
www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1254898.html
Vi fick meddelande från fotoaffären igår. Det fanns inte film i någon av de sex engångskameror vi hade lämnat in för framkallning!!!!! Så jäkla irriterande! De låg på borden under middagen och jag vet att det var många som använde dem! *suckar*
gladhannapanna: Men vad konstigt! Måste ju ha varit fel på kamerorna! Hoppas ni får ersättning från företaget som sålde engångskamerorna! Sen har säkert många människor tagit foton med sina egna kameror! Hoppas det löser sig lite i alla fall!
gladhannapanna,
är det sant??? Usch vad irriterande... Vi har lämnat in våra 8 kameror i veckan..ska hämta dem i början av nästa vecka, hoppas verkligen inte att det händer mig också!
Jag har aldrig hört talas om något liknande...hoppas verkligen du får ersättning...
Vi var förresten och hämtade våra kort hos fotografen i onsdags. Jäte många fina bilder...Så det blev ett album med 15 bilder i :)
Hej!
Affären som sålde dem bad tusen gånger om ursäkt. Expediten sålde skyltmaterial, de tar alltid bort film etc ur skyltmaterial för att göra det mindre stöldbegärligt. Vi fick pengarna tillbaka och gratis framkallning av 200 digitalkort. Hyfsad kompensation, men det kan ju aldrig ersätta korten som inte blev... Vi har fått en del kort från vänner och bekanta som tur är!
gladhannapanna: Vad bra att ni fick kompensation! Det hjälper ju lite!
Grattis på bröllopsdagen tjejer!!!
Just det! Du menar på 1-månadsbröllopsdagen?