• R&F

Vad sysslar alla med här inne?

Vad jobbar ni med, är ni arbetslösa, mammalediga??

Just nu är det 1502 inloggade......alla kan väl inte vara arbetslösa?! Eller sitter ni på jobbet och surfar ;) ?

Själv jobbar jag inom vården och har "konstiga" arbetstider (idag börjar jag 12.30).

Så min fråga - vad jobbar ni med?

• Svar på tråden Vad sysslar alla med här inne?
  • Bluebride2006

En av de arbetslösa, vill starta eget, men var ska man få tag i kapital till det?

• Åre bruden 07

BoIs

Tack för svaret. Japp jag ska fråga min gyn...

• guppien

Jag jobbar, och kan INTE surfa där!
    Kör truck på Volvo, 2-skift

• Chrisan

oj oj tråden hade nog tagit en annan vändning än att handla just om vad man sysslar med Hur som helst...jag är controller. sitter mest i möten eller framför datorn. Så kan titta in lite då och då...

• GithKat

Personlig assistent, ibland sover man på jobbet och ledig på dagen. Ibland jobbar man helger och ledig i veckan. Passar mej kanon just nu.

• Aurella

Jag är "pensionär" ;) eller ja.... jag är sjuk så jag jobbar inte och har aldrig jobbat - kanske aldrig kommer att jobba - men man kan ju hoppas. :) Jag har i alla fall aktivitetsersättning (det hette innan sjukbidrag men heter nu aktivitetsersättning om man är under 30)
    .......................så jag har MYCKET tid att surfa på... :( :) Både plus och minus med det. BT är plus i och för sig! :)

• Aurella

..det räknas som pensionär alltså rent officiellt...det var vad jag menade. :)

• Brud 2006

Student, sista året på juristlinjen börja nästa vecka, fast denna termin kommer jag att plugga i Holland - kul med lite omväxling!

• mammakattis

Jobba 2-skift som rörverksarbetare skönt att få lite glamour genom att planera bröllopet

• Bluebride2006

guppien.............vilket volvo? min kille jobbar också på volvo

Svar på tråden Vad sysslar alla med här inne?