• R&F

Vad sysslar alla med här inne?

Vad jobbar ni med, är ni arbetslösa, mammalediga??

Just nu är det 1502 inloggade......alla kan väl inte vara arbetslösa?! Eller sitter ni på jobbet och surfar ;) ?

Själv jobbar jag inom vården och har "konstiga" arbetstider (idag börjar jag 12.30).

Så min fråga - vad jobbar ni med?

• Svar på tråden Vad sysslar alla med här inne?
  • maljor

Jenny i England

det gör jag me och vi får oxå surfa för chefen =) skickade tom en rolig länk till honom när han gnällde över att våran helpdesk ligger i indien och han inte förstog vad de sa där. Kolla denna: www.illwillpress.com/tech.html

• maljor

ehm... kanske ska tala om att man måste ha ljud på oxå

• vitsippa-78

Kattis72
    men vad lustigt, världen är allt bra liten =)
    Hej hej grannen

• BoIs

Jag är barnmorska och har data på rummet så BT är oftast på, kollar lite mellan mina patienter.

• Åre bruden 07

Jobbar som säljare på vardagar och som taxitelefonist på helgerna har internet igång hela tiden på vardagarna

• Åre bruden 07

BoIs
    Får jag ställa en fråga som kommer bli OT?

• Vendela & Carolina

Jag jobbar natt inom äldrevården och pluggar till mentalskötare på distans och Vendela jobbar på förskola och läser halvtid till ateljérista.

• Billa

Vad är en ateljérista för något?! *nyfiken*

• Jämtlandstaus

Jag jobbar som produktionsledare på en reklambyrå.

väldigt mycket jobb framför datorn. men hela mitt jobb går ju ut på att planera produktioner, så min bröllopsplanering känns som om det kommer går rätt bra ;)

• Lotus

Är egen företagare, jobbar som frisör, så jag bestämmer själv hur jag jobbar!:)

Svar på tråden Vad sysslar alla med här inne?