• R&F

Vad sysslar alla med här inne?

Vad jobbar ni med, är ni arbetslösa, mammalediga??

Just nu är det 1502 inloggade......alla kan väl inte vara arbetslösa?! Eller sitter ni på jobbet och surfar ;) ?

Själv jobbar jag inom vården och har "konstiga" arbetstider (idag börjar jag 12.30).

Så min fråga - vad jobbar ni med?

• Svar på tråden Vad sysslar alla med här inne?
  • meme

du har rätt...är lite nere just nu fick reda idag att jag inte får ett jobb jag verkligen hoppades att få :( ganska deprimerande att alltid få avslag pga brist på erfarenhet.

• Mrs J.R

Meme:
    Jo men någon gång kommer du få hem ett brev eller troligen ett telefonsamtal om att få komma på intervju och sedan bli anställd, för det är alltid någon som vill ha en.... Så upp med hakan nu!

• Åre bruden 07

BoIs

Om man använder glidmedel minskar ens chanser o lyckas bli gravid? Det var ngn som sa att ämnena glycerin eller propyleneglykol i glidmedel är effektiva spermiedödare !

Jag förstår att glidmedel inte är helt spermedödande. Men enligt en kompis så är det så att glidmedel försämmrade spermiernas rörlighet och därför inte var bra att använda.

Kanske ngt du vet ngt om?

• Åre bruden 07

BoIs

Eller jag ska fråga min gyn?

• meme

ja det kommer nog nåt nån gång, undrar bara när...som sagt lite nere just nu pga besvikelsen av att inte fått ett jobb jag verkligen ville. Sen så är det också att dom förväntar att man ska ha erfarenhet men man får ju inte chans att få erfarenhet för att man inte får nåt jobb. en jobbig paradox.

• meme

Glömde säga, tack för stödet Mrs J.R! :)

• BoIs

Ojdå, blev fel...Provar igen.
    Glidmedel typ "Klick" innehåller vatten baserade produkter. Har inte hört att det skulle vara några spermiedödande medel i det. Kan ju tänkas att de tänkt på en annan typ av glidmedel som man kan sätta på sitt pessar och det är spermiedödande.
    Fråga din gyn så kanske de vet bättre.

Svar på tråden Vad sysslar alla med här inne?