• R&F

Vad sysslar alla med här inne?

Vad jobbar ni med, är ni arbetslösa, mammalediga??

Just nu är det 1502 inloggade......alla kan väl inte vara arbetslösa?! Eller sitter ni på jobbet och surfar ;) ?

Själv jobbar jag inom vården och har "konstiga" arbetstider (idag börjar jag 12.30).

Så min fråga - vad jobbar ni med?

• Svar på tråden Vad sysslar alla med här inne?
  • Decorist

Jobbar 80% i blomsteraffär och har egen bröllopsfirma på sidan av. Jobbar oregelbundet och hamnar ofta här sena kvällar, även om det nu var ett år sedan vi gifte oss! Nu är jag mer här av nyfikenhet på blomfrågor och annat... =)

• Lotus

bluebride2006
    Du har fått mejl :) (i går kväll, du kanske redan har läst..)

• Bluebride2006

Lotus......ja, tack, jag har redan läst det.

• E+P

Jag arbetar som telefonist på ett större företag och har tillgång till internet när jag vill, bara det inte stör mitt arbete! Så mellan kunderna blir det en del surfande!

• lilla-Angelina

jobbar i repa på hotell....

• H & A

jobbar med nuklearmedicin... då har man ju lite tid framför datorn samtidigt som jag har patienter...

• R&F (1/7 2006)

H & A:
    Samtidigt som du har patienter????

• H & A

R&F : satt och väntade på en patient men nu sitter jag vid en gammakamera och har då lite "väntetid" så att säga...

• osse

Är arbetslös och mammaledig samtidigt. Har precis avslutat studier när lillan kom så nu sitter man hemma med "all tid i världen"

• Izunia

Just nu sitter jag och väntar pa ett bord som ska levereras! Sen är det dags att jobba igen...

• slag i saken

Jag är "jätte" gravid!! Därav tiden vid datorn. Men jag har faktiskt haft samma tanke som du!

• gurans

Är husbyggnadsingenjör och kan inte låta bli att spendera en hel del tid framför datorn just nu när det är lugnt på jobbet

• Kookie

Jag är student och BT är en perfekt studieflykt... *borde egentligen plugga till den där tentan jag har om en vecka..*

• Hemligt ( fast inte längre)

jobbar i affär och har inga kunder just nu, då är datorn ett jätte bra att ha...

• LenaJessica

Jag sitter i tfn på dagarna på jobbet och då tar jag en "bröllopsplaneringspaus" ibland.... men oftast sitter jag hemma på kvällarna...

• cissilla

Jag jobbar som barnsköterska på en spädbarnsavdelning, så jag har olika pass. Övrig tid när jag inte jobbar brukar jag titta in hit :)

Svar på tråden Vad sysslar alla med här inne?