• R&F

Vad sysslar alla med här inne?

Vad jobbar ni med, är ni arbetslösa, mammalediga??

Just nu är det 1502 inloggade......alla kan väl inte vara arbetslösa?! Eller sitter ni på jobbet och surfar ;) ?

Själv jobbar jag inom vården och har "konstiga" arbetstider (idag börjar jag 12.30).

Så min fråga - vad jobbar ni med?

• Svar på tråden Vad sysslar alla med här inne?
  • aircondition

Vårdare på gruppbostad.

• Time&Love

Jag är managementkonsult och ser säkert inloggad ut hela dagarna eftersom min dator hemma alltid står på med bland annat BTs forum öppet i ett av fönstrena. :)

• Mbrud

Också informatör, så hej på er Junibrud2006 och Babo!

• Lotus

Bluebride 2006
    För mej kostar det ca 66€ / mån. Jag bor alltså i Finland...
    Det borde bli ca 594 kr. Men priserna kan ju variera från bokförare till bokförare, och mellan länder.

• Lotus

Blev lite konstigt där, med euro-tecknet. Men ca 66 euro ska det va. :)

• Eilenna

Jag är frisör och makeupartist! Jobbade helg så nu är hela måndagen ledig! Såå skönt! Men det händer att jag slinker in här i veckorna också.. man har ju oftast lite tid på sig när en kund sitter med färg i håret!

• Lina_2

En mammaledig ingenjör har ni här.

• Bluebride2006

Tack Lotus. jag får spåna vidare, skulle egentligen vara bra att starta det ihop med någon, så man kan hjälpa varandra och kan ta hand om allt om den ena blir sjuk

• Lotus

Bluebride2006
    Ja, det är ju alltid bra att va flera, just om nån råkar va sjuk. Skulle jag bli sjuk står min rörelse stilla, eftersom jag inte har salongen ihop med nån, eller har nån anställd. Så de dagar jag e sjuk är jag utan inkomst :(

Jag tycker varkligen att du ska försöka! Prövar man inte så vet man ju inte hur det e, och då kanske man går miste om nåt stort...:) Lycka till, hur det än blir!

• Bluebride2006

Tack Lotus. Om du vill, kan du skriva ett mail till mig på engberg_rosemary@yahoo.se hur det går till att starta en rörelse, från ide till "butik"

Svar på tråden Vad sysslar alla med här inne?