• kotten_79

30/7... 9 dar kvar *ihhhhhhh*

Hallå tjejer..

9 dar kvar..
    Har ni allt klart

• Svar på tråden 30/7... 9 dar kvar *ihhhhhhh*
  • Fru Luthman

Juli2005, visst tar dom tid på sig..

Borde ju vara förberett och klart i samma stund man kliver ut ur kyrkan.. *skrattar*

• juli 2005

Fru Luthman:

Precis.
    Denna byråkrati.

• Fru Luthman

Är det någon som vet förresten hur lång tid byråkratin tar??

• Babykitten

ingen aning.. men jag väntar ju oxå *ler*

• juli 2005

Det är tydligen väldigt olika... För vissa tar det bara några dagar och för andra tar det ett par veckor... Vi får tyvärr bara vänta och se.

• Fru Luthman

ja, olika är det plus att vi gift oss mitt i semestertider då alla arbetsstyrkor verkar vara halverade. Men hon jag pratade med trodde ca 1 vecka. Dröjde det längre kunde man börja höra sig för. Det beror ju lite på när prästen skickar in papperen.

• Babykitten

har glömt att meddela att nu är jag officielt L. nilsson *fnissar* känndes så konstigt då första brevet adresserat till mitt nya namn damp ner.. naturligtvis från skattekontoret.. så nu e det på riktigt..

• Fru Luthman

Va roligt för dig. Hos oss verkar dom ha tagit semester.. *suckar*

• drea

Jag har inte heller fått nåt än...

• 30 juli 2005

Jag fick mitt personbevis redan på onsdagen efter bröllopet.

• Fru Luthman

Jag fick faktiskt mitt idag med posten. Troligen är det lite beroende på vilket skattekontor man tillhör och hur mycket personal dom har över sommaren samt hur stor arbetsbördan är.

Drea, jag håller tummarna för att det dyker upp i dagarna, annars får du ringa och kolla..

• drea

kanske får jag inget eftersom jag bara lagt till ett mellannamn?

• Fru Luthman

Drea, alla ändringar ska komma brevledes. Ring och hör med dom på skattemyndigheten. Dom kan kolla vad som hänt.

• Fresan

Halloj alla ni andra 30/7-brudar!

Hur funkar det med byte av VISA-kort? Måste jag ha ett ID med det nya namnet eller funkar det att byta med lappen från skatteverket?
    Blir ju knepigt att betala med gamla kortet och jag visar upp nytt ID.. *snurrig*

Svar på tråden 30/7... 9 dar kvar *ihhhhhhh*